Trots!!!

A

Anoniem

Guest
Oh ik was net zo trots op mijn mannetje!! Ik had hem op bed gelegd en ik kom beneden, zie ik op de monitor dat hij weer uit bed is geklommen. Dus ik had zoiets van ik wcht wel ff af. Zie ik hem even later weer zijn bedje in kruipen. Wel overdwars en boven op het dekbedje, maar hij bleef verder wel liggen en viel in slaap. Inmiddels heb ik hem recht gelegd en onder het dekbedje. Maar ik vond het zo goed van hem dat hij er vanzelf weer inkroop. Hij is volgens mij helemaal gewend. En het is me alles meegevallen. Hij is er (tot nu toe) 1 keertje uitgevallen en 1 keertje uitgekomen om te gaan spelen.

Gr. Natasja mv Jamie.

zoo das goed zeg!
En wat leuk dat je mee kan kijken!
Ik doe dat bewust niet, anders blijf ik kijken, maar af en toe vraag ik me wel eens ad: Wat spookt ie uit daar achter die deur!

wat goed zeg....geweldig...

hoe zo`n bedje heb je dan ????

liefs denise

Ik ben vooral in het begin heel onzeker geweest en best wel bang af en toe. Vandaar dat ik het gedaan heb om me gerust te stellen. En vooral nu is het wel heel handig. Ik sta nu niet meer elk uur boven (heb ik wel heel lang gedaan). Het had me misschien wel een paar kilootjes lichter gemaakt, hihi. Dan was ik nog vaker naar boven gelopen zonder dat ding.

Gr. natasja mv Jamie

@ Sunyra

Hoe bedoel je. Ik heb dit juniorbedje voor Jamie gekocht omdat ik zo'n last van mijn rug kreeg door het bukken over het ledikantje. Of bedoel je dat niet, hihi?

Gr. natasja mv Jamie

ja ik wil ook echt graag hoor...maar manlief ziet het niet zitten...

Yoëll slaapt op zich wel goed nu maar word telkens nog huilend wakker `s ochtends en met zn middagslaapje.....

maar wat goed dat het bij jullie nu ook goed gaat.....TOP

liefs denise

ow hahaha is ook zow....

ik haal iedereen nu door elkaar vlgs mij...... grrr......sorry

Mijn man zag het eerst ook niet zitten. Maar ja hij is lang en kan wat makkelijker Jamie oppakken uit bed. En hij heeft geen last van zijn rug. Maar nu het eigenlijk best heel goed gaat vind hij het toch niet zo erg meer, hihi. Hij was bang voor het eruit klimmen enzo. Nu is hij ook zo trots als een pauw haha.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan