trots

A

Anoniem

Guest
zoals de titel al zegt, voel ik me eigen heel trots. iedereen bedankt voor het stemmen en dat wij gewonnen hebben. leuk om te zien dat jullie mijn foto ook zo mooi vinden als wij, en daar word je echt wel blij van!!

het leek mij wel een leuk idee om nu een fotowedstrijd te houden van onze kleintjes met een trotse papa, gewoon een leuke, mooie of ontroerende foto, de momenten waar we allemaal wel van genieten denk ik.

inge ik heb geen idee hoe je het allemaal gedaan heb, dus als jij het weer wilt doen dan graag, ik ben niet zo heel handig op de pc, vandaar.

en bij deze nog, iedereen BEDANKT!!
groetjes peetskie mv tim

dan zal ik mijn foto wel als eerste doen dan
groetjes peetskie

Hoi Peetskie,

Natuurlijk ben je trots!! Mijn man heeft voor de fotowedstrijd ook meebeslist en hij vond jullie foto ook het mooist. Volgende fotowedstrijd gaan we weer gezellig met zijn tweeen mee stemmen.
Ik heb nu al een mooie foto in mijn hoofd die ik ga insturen voor het nieuwe fotoonderwerp!

groetjes Mariska

quote: peetskie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 21:04:18'));

dan zal ik mijn foto wel als eerste doen dan
groetjes peetskie

mijn twee kanjers

de vorige was wel erg klein, dus nog maar een dan. ik wist niet meer hoe het moest, hahaha leek!!

Dit is mijn   man samen met Marissa toen ze net geboren was. Omdat ik een keizersnede heb gehad mocht ik niet meteen bij Marissa. Hij zat dus zo op mij te wachten met zijn kleine meisje. Zijn blote huid hield haar blote huid warm zodat ze meteen naakt bij mij gelegd kon worden toen ik terug kwam van de uitslaap kamer. Omdat ze in een stuit heeft gelegen staken haar voetjes zo omhoog.

Ik vind het een heel goed idee Peetskie!!

Maar kunnen we geen apart topic aanmaken?? Zo weet iedereen waar ze moeten zijn

Groetjes Debby,

Ik zag inderdaad nu pas dat je aan mij de vraag hebt gesteld om het voor je te doen. Ik zag ook dat er al van alles geplaatst is. Ik zal wel de supervisie weer nemen. Heb gisteren niet achter de pc gezeten kwam er niet van.

Ik zal zo ook even reageren op het andere berichtje en ook een einddatum aangeven.

groetjes
Inge

Terug
Bovenaan