trots :-)

A

Anoniem

Guest
Vandaag ging ik Birgit halen van de opvang.. ze zit sinds kort in een oudere groep en dat is best pittig voor haar, vorige week was ze elke keer helemaal op en moest ze huilen als ze me zag.
Vandaag kwam ik binnen en zat ze naast allemaal kindjes aan tafel een puzzel te maken.. ze zag er zo wijs uit :) toen ze me zag liet ze de boel en denderde op me af en liet me niet meer los.. maar het was zo'n verschil met vorige week, ze lijkt een stuk ouder geworden :-S
Ik was gewoon trots, want ze had het ook super gedaan vandaag!

moest t f kwijt!!

Evelien

Wat kun je trots zijn op je kindje hé?! En wat lief dat ze je niet meer los wou laten!! Dat moet je wel een supergoed gevoel hebben gegeven :-D

Liefs Debby.

Hoi Evelien,

Leuk he, dat je zo trots op je kind kunt zijn.
Ik had dat laatst ook. Ik bracht Sven 's ochtends weg en normaal vindt hij dat niet zo leuk. Dan blijft hij aan me hangen en moet 1 van de leidsters hem overnemen. Soms wordt er dan ook nog flink gebruld door meneer.
Afgelopen week bracht ik hem weg en hij stormde meteen het lokaal binnen, pakte een auto, riep heel trots ' auto'   en ging spelen. Wat was ik trots op mijn mannetje.....
Ze worden zo snel groot.....

Groetjes,
Maikew

Wat goed zeg! Lotte is ook gek op puzzelen, maar die geeft de voorkeur aan van die houten insteekpuzzels. Ze gaat niet naar een opvang, dus heeft hier geen andere kinderen om af te kijken. Als ze twee is gaat ze naar de PSZ, tot die tijd probeer ik haar nieuwe dingen te leren. Maar ook ik zie heel vaak nieuwe dingen voorbij komen van 'dat je dat al kan / weet'. Leuk is dat!

Groetjes, Marisa

Wat goed zeg! Lotte is ook gek op puzzelen, maar die geeft de voorkeur aan van die houten insteekpuzzels. Ze gaat niet naar een opvang, dus heeft hier geen andere kinderen om af te kijken. Als ze twee is gaat ze naar de PSZ, tot die tijd probeer ik haar nieuwe dingen te leren. Maar ook ik zie heel vaak nieuwe dingen voorbij komen van 'dat je dat al kan / weet'. Leuk is dat!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan