Trots

A

Anoniem

Guest
Ik ben zo trots op mijn meisjes!!
Het zou wel even gaan duren voordat ze op hun geboortegewicht weer zouden zitten, want ze waren maar zo klein en best wel veel afgevallen.
Maar wat zag ik vanmorgen.....Ze zijn beide weer op hun geboortegewicht!!
Ze doen zo hun best met de flesjes. Ben mede daarom ook gestopt met kolven. Kwam gewoon tijd te kort en ik merkte dat ze beter groeiden op kunstvoeding. Nu kan ik weer stressloos genieten van mijn zoontje. Die zat tot een paar dagen geleden bijna de hele dag achter de tv. Nu kan ik weer lekker met hem spelen (voetballen buiten in de vrieskou brrr...)

Hoop dat met de andere kleintjes minstens net zo goed gaat!

Liefs Bertine

Hoi Bertine,
wat ontzettend leuk dat het zo goed gaat.
is wel zwaar zeker als je er al een hebt en er dan twee bijkrijgt.
gr lisette

Heerlijk voor je! Ben blij dat het zo goed gaat en je lekker kunt genieten!
Daar heb ik nu eindelijk ook wel eens zin in!

Liefs Hilma.

Hey Bertine,

Dat is heel goed nieuws inderdaad!
Leuk om te horen dat het allemaal zo goed gaat.
Geniet ervan :)

Liefs, lotte

dag Bertine,

heb jij mss foto's van je kleine meisjes?

Liefs,
van ons...

He Bertine,

Leuk om weer even wat van je te horen. Fijn dat het zo goed gaat.
Tja en de borstvoeding, je hebt het geprobeerd. En als je merkt dat je meisjes het beter doen op kunstvoeding nou dan is de keus toch snel gemaakt.
En inderdaad geeft het je ook meer rust en tijd (zeker als je er 2 moet voeden).
Bij mijn eerste heb ik 4 weken BV gegeven. Had het gevoel dat ik de hele dag alleen maar  aan het voeden was. Toen ik over ging op KV had ik het gevoel dat ik weer de controle had over mijn dag.BV is goed maar het moet wel leuk blijven, toch.

Groetjes Sabine

Heerlijk dat het zo goed gaat! Jammer van de BV maar je hebt je best gedaan toch? Bij mij werkte het ook niet, was veel te veel bezig met kolven, aanleggen en ook nog bijvoeden. Ik werd er gek van.
Genieten he, van je meiden!

Groetjes,
Gyöngy

Hoi hoi,

Ga zo eerst de meiden badderen, dan papa uit bed halen (zijn uitslaapdag) en eten geven (de meiden dan, papa kan wel voorzichzelf zorgen) en dan proberen foto's te maken. Accu is nu wel vol hahahahahaha

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan