trots

hallo,

ik wilde toch even zeggen hoe geweldig onze Zoë is.
vandaag zat ik even niet op te letten en daar had ze een ( gewone) beker met drinken te pakken met twee handjes en daar dronk ze uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
mijn man en ik stonden allebei versteld dat het zo goed ging. en dat terwijl ze het vertikt om zelf uit een tuitbeker te drinken.
jaja ik weet het opschepper maar moest het toch even kwijt.hahaha

groetjes dango

wow...
lekker opscheppen hoor!! zou ik ook doen ;)

En in het kader van opscheppen: wij hadden van de week ook een heel erg trots momentje:

Floor speelt graag op de bank. Dan oefent ze echt met los staan, want ze heeft al door dat ze zacht valt op de bank. Heel grappig, want dan staat ze los te wiebelen en heel trots te kijken :p
Maar van de week zat ik aan de ene kant en mijn man aan de andere kant van de bank. En Floor stond bij mij, loopt ze gewoon naar mijn man toe: LOS!!!!
Wist niet dat ik zo trots kon zijn :p

(al heeft ze het erna natuurlijk NIET meer gedaan ;))

Liefs,

T

Leuk he die ontwikkelingen van die kleintjes,hier gaat het ook zo snel,
ook lostaan is hier al een tijdje aande gang en gisteren liept ie ook 2 stapjes los naar de bank,heb ik helaas niet gezien was op het werk maar mn man zei het.wacht nu weer op het moment dat ik het zie,maar kan nog even duren natuurlijk.
liefs jootje

wat is dit een geweldig leeftijd he?
Ineens kunnen onze kleintjes zoveel en zijn het geen kleintjes meer. Ik heb echt niet meer het idee dat ik een baby heb, maar een echte dreumes!

Hier wordt nog niet los gelopen. Wel speelt Julia net als Floor ook graag op de bank. Als ze staat vindt ze het geweldig om zich hard te laten vallen, want ook zij heeft door dat ze zacht valt. En dan dan gieren van het lachen natuurlijk. En ze kan van de salontafel naar de bank. Hiervoor moet ze draaien en 1 stapje zetten. Nog niet echt lopen, maar het begin is er.

wat knap, nu al uit een beker drinken!
En wag wordt er al door veel los gestaan en gestapt. Hier is het oefenen daarvan wel begonnen maar nog geen succes.

Ik ben trots op ons meisje dat ze zo goed en vrij lang alleen kan spelen, zowel in de box als gewoon in de woonkamer, heerlijk vind ik het!!

Hahaha, lekker toch lekker trots zijn op je kind(eren)!!!!
Is alleen maar goed. Hier ook een hele trotse moeder hoor!
en we toch knappe en intelligente en bijdehante kindjes he!

Heeeeeeerlijk, doe mij er nog maar 3!!!!

Terug
Bovenaan