Trots!

Morgen is Faron 6 maanden oud... een half jaar alweer wat gaat de tijd toch snel! We genieten volop van onze zoon, het is heel leuk om te zien dat hij steeds iets nieuws leert en de wereld begint te ontdekken. In die maanden is hij flink gegroeid van 3850 gram naar 7,5-8 kilo! Dat horen we woensdag want dan gaan we weer naar het CB. En ik ben er trots op dat hij dat allemaal via mijn borstvoeding heeft gekregen! Faron heeft een koemelkallergie en toen we daar achter waren ben ik op koemelkvrij dieet gegaan. Hij heeft nog geen druppel flesvoeding gehad en daar ben ik trots op! Nu ga ik langzaam de BV afbouwen, morgen krijgt hij zijn eerste kunstvoeding. Ook gaan we volgende week beginnen met groente en daarna fruit. Vanwege zijn allergie moesten we wachten tot 6 maanden. Ik ben blij dat ik hem zo lang zelf heb gevoed en het voelt een beetje dubbel dat ik nu de BV ga afbouwen. Aan de ene kant is het mooi geweest, hij krijgt nu tandjes en ik weeg 4 kg minder dan voor de zwangerschap, het kost zeker veel energie. Aan de andere kant ga ik het ook heel erg missen, die kleine intieme momentjes als ik hem bij ons in bed voed 's ochtends vroeg als de rest van de wereld nog slaapt... Ik denk dat ik nog wel een tijdje 's ochtends en 's avonds zelf ga voeden maar het einde is nu echt in zicht. Faron is baby-af met zijn twee doorkomende tandjes, kleine kindjes worden groot. Dat wou ik even met jullie delen.

Wat een heerlijk gevoel hè!! Succes met afbouwen, je hebt het lang volgehouden, knap!

Daan is volgende week 6 maanden, woog bij zijn geboorte nog geen 3 kilo en zal nu rond de 7.5 kilo zijn :) Tandjes heeft hij nog niet, rolt nog niet om, slaapjes overdag mogen langer maar om 19u de laatste fles en dan slaapt hij tot gem. 6.30u. Kanjer!

Ik snap je helemaal! Fijn dat het allemaal zo goed gaat en het gaay ook zo snel he!
Ik geef ook nog borstvoeding, weeg minder dan voor mn zwangerschap en Noa krijgt ook 2 tanden. Ik wil eigenlijk nog een poosje door blijven voeden maar het doet verrekte pijn als ze bijt! Dus het is nog even kijken hoeveel ze dat blijft doen.

Wat een mooi stukje! Ik breek ff in van augustus alhoewel mijn dochter op 1 sept uiteindelijk geboren is dus ik ook een september moeder ben haha

succes met afbouwen en wie weet kun je het nog een poosje volhouden smorgen en s avonds!

Wauw wat goed dat jullie nog bv geven! ben trots op jullie. Ikzelf was genoodzaakt na 2.5 maanden te stoppen met kolven (bv lukte al niet door zuigkracht kleine). Bijna een half jaar alweer. Wat gaat het idd snel. Onze man kan nu zitten en weegt 9 (!) kilo.
Slapen is alleen een ramp, hij heeft een slaapstoornis, donderdag naar de arts ermee, ben benieuwd.

Abel is over 9 dagen een half jaar.

Hij krijgt nog volledige bv en ook mij geeft het een trots gevoel. Ik ga nog wel even door, al vraagt het veel van je lijf he. Hier ook 6 kg lichter dan voor de zwangerschap en ik moet heel veel eten om dat een beetje op pijl te houden.

Vannacht de eerste onrustige nacht in maanden. Ik vermoed een tandje want hij heeft veel speeksel en is op een andere maner verdrietig dan van buikkrampjes.

Terug
Bovenaan