Morgen is Faron 6 maanden oud... een half jaar alweer wat gaat de tijd toch snel! We genieten volop van onze zoon, het is heel leuk om te zien dat hij steeds iets nieuws leert en de wereld begint te ontdekken. In die maanden is hij flink gegroeid van 3850 gram naar 7,5-8 kilo! Dat horen we woensdag want dan gaan we weer naar het CB. En ik ben er trots op dat hij dat allemaal via mijn borstvoeding heeft gekregen! Faron heeft een koemelkallergie en toen we daar achter waren ben ik op koemelkvrij dieet gegaan. Hij heeft nog geen druppel flesvoeding gehad en daar ben ik trots op! Nu ga ik langzaam de BV afbouwen, morgen krijgt hij zijn eerste kunstvoeding. Ook gaan we volgende week beginnen met groente en daarna fruit. Vanwege zijn allergie moesten we wachten tot 6 maanden. Ik ben blij dat ik hem zo lang zelf heb gevoed en het voelt een beetje dubbel dat ik nu de BV ga afbouwen. Aan de ene kant is het mooi geweest, hij krijgt nu tandjes en ik weeg 4 kg minder dan voor de zwangerschap, het kost zeker veel energie. Aan de andere kant ga ik het ook heel erg missen, die kleine intieme momentjes als ik hem bij ons in bed voed 's ochtends vroeg als de rest van de wereld nog slaapt... Ik denk dat ik nog wel een tijdje 's ochtends en 's avonds zelf ga voeden maar het einde is nu echt in zicht. Faron is baby-af met zijn twee doorkomende tandjes, kleine kindjes worden groot. Dat wou ik even met jullie delen.