Trots!!

Het meiden,

Een supertrotse moeder hier! Ons meisje heeft vanavond de eerste fles van papa gekregen en dit ging super!! Als een echt pro dronk ze de fles (60ml) helemaal leeg. Ik had vanmorgen en vanmiddag voor het eerst gekolft en dat ging prima, per borst kreeg ik met 20min 100ml eruit. Dus ik wil overdag proberen om Laurie 1 borst te geven en de andere te kolven. Zodat papa ook een keer `s nachts de fles kan geven. Of overdag zodat ik onder de middag ook een keer goed kan slapen. Want meestal als ik net in slaap val begint Laurie weer te huilen van de honger.
Verder gaat het de ene dag super en de andere dag kan ik maar ook Laurie alleen maar huilen.
Ik ben onwijs blij met ons mooie lieve meisje maar moet ook nog erg wennen. Ze vraagt veel aandacht en bv geven kost ook veel energie en tijd. Ik hoop ook door middel van het kolven dat ik ook weer wat vrijer word.
Helaas heb ik mijn slaap onder de middag ook echt nog nodig. Als ik niet slaap ben ik na het eten echt gesloopt en kan ik niet meer wakker blijven.
laurie heeft ook erg veel last van darmkrampjes.. na elke voeding heeft ze er weer last van en moeten we haar echt troosten..pink geven, over haar buikje wrijven.. ik heb inmiddels Sab simplex besteld maar dit komt pas van de week binnen. Ik hoop dat dit gaat helpen want het is echt zielig zo als ze afentoe helemaal ver stijft.
Met het afvallen gaat het goed:) ik was 16kilo aangekomen en ben er nu ff ruim 2 weken later alweer 13 kwijt!
O ja ze heeft vanmiddag voor het eerst in haar eigen kamertje geslapen, ons kleine poppie in haar grote bedje (verkleind met een voedingskussen) ze sliep in de reiswieg bij ons op de kamer maar ook nu ligt ze weer lekker in haar eigen kamertje.
Nou het is een heel verhaal geworden maar wou het even kwijt:)

Liefs
 
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Soms wil ik overdag kaay in zn eigen bedje in zn eigen kamer laten slapen maar dat word hem nog niet dan wil ik elke keer gaan kijken. Overdag ligt hij in de box te slapen en snachts naast ons bed in de wieg en zelfsdan kijk ik elke keer om te zien of alles goed gaat hahaha.

Je kan ook infacol halen bij een drogist. Dit mogen pasgeborene gebruiken bij darmkrampjes. En op het dagverblijf hadden een paar kinderen het waar ik werkte en het hielp echt.
Dat geef je met een pipetje een paar druppels ze sabbelen het zo op!
 
let ook goed op met wat je zelf eet, je baby kan daar krampen van krijgen. zo at ik bij mijn eerste zuurkool en bloemkool in een weekend..... nou echt drama!

sab simplex schijnt heel goed te zijn, ik heb me destijds kunnen redden met infacol idd!

super dat het zo goed gaat en er klinkt echt een trotse mama! neeme rust die heb je ook echt wel nodig. en een baby af en toe eens 10 min beetje laten huilen is helemaal niet erg. je hebt snel genoeg in de gaten of het menens is of niet!
 
@tamaraluijten
Ik vond het ook moeilijk hoor om haar in haar eigen bedje/kamertje te leggen. Ik heb ook een paar keer gekeken maar het gaat gewoon goed. Laurie sliep ook overdag in de box maar je kan nu al merken dat ze herrie om haar heen gewend is en wakker word van stilte.. Ik wilde er niet te lang mee wachten want dan word het alleen maar moeilijker. Helaa vannacht een kort nachtje gehad.. Ze kwam alweer om 1:15 en 5:45.. En vanmorgen 8:30 wakker. Ik ga idd morgen die druppels ff halen.

@happy
Ik denk er juist heel erg om wat ik eet en drink.. Alleen maar gezond. Mar van de zuurkool wist ik niet.. Dat heb ik vd week ook gegeten.
En we laten haar ook wel eens 'lekker' huilen hoor. Ik kan daar alleen heel slecht tegen moet ik eerlijk zeggen.
Liefs
 
Wat fijn dat ze het zo goed doet, inderdaad bv kost veel energie...kan het zelf ook merken.
Maar probeer toch ieder momentje te pakken om evn te rusten.
Wij hebben Logan overdag in de kindereagenbak in de box. Snachts gelijk al in zijn eigen bedje. Komt misschien ook van die 3 dagen ziekenhuis, hij is het wel beetje gewend.

X
 
probeer ook als je bijvoeding geeft geen kraanwater te geven maar barle duc of zo . Schijnt te helpen , en meer water dan melk dat het wat verdunt wordt !
En met haar voetjes fiets bewegingen te doen .
Halverwege de fles al te laten boeren ...
suc6
 
@himnes
Ze krijgt geen bijvoeding.. De fles die ze krijgt is afgekolft en dan laten we haar idd tussendoor boeren. Fietsbeweging nog niet geprobeerd..gaan we doen. Ik moet zeggen dat het vandaag aardig goed gaat. Iig niet na iedere voeding kramp maar gewoon lekker slapen:)
 
Terug
Bovenaan