Trotse broer vandaaag 15maandjes..

Dani is vandaag 15maandjes , en ben morgen 15weken zwanger
Hij trekt de heletijd me trui omhoog of me pyama en gaat dan kroelen of kusjes geven
Maar helaas hebben we de kusjes nog niet op de foto kunnen krijgen! haha dat gaat zo snel!!
Het is al een hele trotse broer!
En deze foto is vanavond gemaakt net voordat hij naar bedje moest!

Dikke kus
Manuela

Hoi Manuela

Ik zag je foto's ook staan op, volgens mij zwanger augustus 2008. Grappig. Ik heb ook een dochter van nu 15 maanden (07-11-06) en ben nu 16 weken zwanger van de tweede. Mooie foto's. Begrijpt Dani het ook dat er een baby in de buik zit? Fiene roept alleen de hele dag baby, maar verder? Moeten we maar even investeren...
Hopelijk gaat alles goed. Hier wel. Mag donderdag weer naar de vk voor het hartje. Heb ik wel weer zin in, altijd leuk om te horen.
Veel plezier met je zwangerschap!

Groetjes Mamajo.

Heej Mamajo
Ja Dani Jaedon is van 03-12-2006 dus net 15maanden! En ben nu 15weken zwanger (vandaag)
Dani begrijpt volgens mij wel dat er een baby in de buik zit.. als ik vraag waar is mama's baby? zegt ie buik en wijst ie er naar en trekt dan gelijk de trui omhoog!
Ook als er een baby op de tv te zien is(o.a babytv of zapp) roept hij : aah baby!
Het is zo onwijs leuk op deze leeftijd dat ze de zwangerschap mee mogen maken,en dat hij het dan ook nog een beetje begrijpt! en hoe verder de zwangerschap hoe ouder Dani is,des te meer gaat hij het begrijpen...(lijkt mij)

Doeidoei xxxx

Jacoline..: Je was toch volgens mij ook zwanger..haha of ben ik  aan het dagdromen?

hoi hoi,

Wat een schattige foto! Stijn is nu ook 15 maanden en ik ben bijna 37 weken zwanger van de tweede. Hij begint het nu geloof ik iets door te krijgen. Als ik vraag waar is de baby dan wijst hij naar mijn buik en trekt mijn trui omhoog. Maar of hij het snapt/. Ik vertel steeds dat er een baby in mijn buik zit die straks bij ons komt wonen. Volgens mij dringt er niet zoveel van door, maar goed we gaan het allemaal meemaken straks, ben benieuwd hoe hij gaat reageren.

Carina

Ja, ik ben idd ook zwanger; 14wk2dgn nu. Lara is nu 15 maanden, maar snapt het nog niet. Ze praat ook nog vrijwel niet, dus "baby" komt er ook nog niet uit. Ze zal iets meer tijd nodig hebben om door te krijgen dat er iets aan de hand is.

Beetje bij beetje bereiden we haar wel voor. Met een boekje (Kleine Pluis, met Nijntje die een brusje krijgt) en zeker als m'n buik meer zichtbaar wordt. 't Komt vast goed!

Jacoline.

Terug
Bovenaan