Trotse mama!!!

A

Anoniem

Guest
Ik wil jullie even vertellen dat ik zo trots op mijn meisjes ben, Linde gaat super en is waanzinnig lief, wel erg aanhankelijk maar daar genieten we van!!!
Maar vooral Roos, op wie ik een aantal maanden geleden nog zooo boos werd omdat ze echt heel gemeen tegen haar zusje was gaat geweldig.
Juist nu Linde kruipt en gaat staan vindt ze het alleen maar leuker worden en is oprecht trots op haar kleine zusje. Ik denk dat ze Linde eindelijk geaccepteerd heeft en dus ook niet echt jalours meer is.
Ze spelen niet echt samen maar dat komt nog wel, Linde krijgt wel veel knuffels en kussen ipv slaan en schoppen en dat doet je als mama toch wel heel erg goed.
Dus het is hier helemaal gezellig, zeker nu met Sinterklaas in het land, Roos kan heel hard zingen en is hieperdepieper en Linde, het doet het allemaal niet zo veel maar die pepernoten en speculaas zijn  wel erg lekker.

Dat wilde ik even kwijt!!!

groetjes Daniëlle.

Lieve Danielle,

En daar word deze mama nou ook blij van!! Heerlijk, geniet van die twee meisjes en daar ben je zo te lezen heeel erg mee bezig. Echt fijn dat ze nu zo goed samen gaan.

Liefs en tot gauw
Susan

Hoi Danielle,

Wat ontzettend fijn dat het nu zo goed gaat tussen je dametjes.Lekker rustig gevoel krijg je daat vast van.En dat samen spelen zal ook nog wel komen hoor!
Geniet maar lekker hoor trotse mama van je heerlijke gezinnetje.

Veel liefs Kitty en een dikke knuffel van Tess

Hoi Danielle,

Wat ontzettend fijn dat het nu zo goed gaat tussen je dametjes.Lekker rustig gevoel krijg je daat vast van.En dat samen spelen zal ook nog wel komen hoor!
Geniet maar lekker hoor trotse mama van je heerlijke gezinnetje.

Veel liefs Kitty en een dikke knuffel van Tess

Terug
Bovenaan