trotse mama

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben zo trots op justin, dat moet ik even met jullie delen. Want wat gebeurde er vandaag? Ik snij de boterham van justin altijd in kleine stukjes en dan geef ik hem dat met een vorkje. En wat deed meneer vandaag? Hij pakte zelf de vork, prikte er zelf een stukje brood aan en deed het zelf in z'n mond met vorkje!!! Is dat nou niet leuk? En hij heeft de hele boterham zo opgegeten. Ik vond het zo'n mooi gezicht! Dat wilde ik even kwijt.

groetjes mirjam

P.S. Hoe eten jullie kindjes de boterham?

Hoi Mirjam,

Wat ontzettend knap van hem zeg. Heb je een foto gemaakt? Vinden we altijd leuk om te zien. Als Marissa een boterham krijgt dan doe ik een dubbel boterham zonder korstjes. die snijdt ik in vieren en ze eet hem dan uit het vuistje. Vaak krijgt ze een krentenbol of een bolletje, die eet ze ook zo uit het vuistje.

groetjes Linda

Stijn krijgt altijd zijn boterham met korstjes in stukjes. Hij prikt dan met zijn rechterhand een stuk aan de vork en met zijn linker haalt hij het er weer af en stopt dat dan in zijn mond. Raar mannetje!!  

ooh wat schattig!
Leuk he dat je dit soort momenten nu zo geweldig vindt, ik vind ook alles weer knap als mijn dochter iets nieuws doet of ontdekt.
Maar de boterham eet ze gewoon met dr handen, moet eerlijk zeggen dat ik dr nog nooit een vork in dr handen hebben gegeven.
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan