Trotse mama!!

A

Anoniem

Guest
Nu eens een leuk bericht van mij na al mijn geklaag over mijn slapeloze nachten, Jari loopt!!! Hij is 15 maanden en twee weken en liep al en tijdje rond de tafel of bank maar nu loopt hij toch echt met losse handen!! Erg grappig gezicht, 't is net een pinguin, armpjes omhoog voor het evenwicht en daar waggelt hij heen. Ik ben natuurlijk erg trots (papa ook natuurlijk want hij had de primeur, ik was nl aan het werk toen hij zijn eerste wandeling maakte!!). Zit ik met de videocamera klaar om hem te filmen als hij loopt gaat hij natuurlijk net kruipen maar het is wel al vastgelegd op de foto en een klein stukje op de videocamera. Hebben jullie al eerste stapjes kunnen vastleggen op film of foto?? Zo, dit goede nieuws wilde ik even delen, want ondanks al die gebroken nachten zijn we natuurlijk ook erg gek op ons mannetje!!! (en op zijn grote broer natuurlijk) Gr Linda

Hee meid,

Wat leuk zeg! Lijkt mij ook geweldig als Steyn zijn eerste stapjes zelf zet.
Vind het al leuk nu hij met een achteruitstekend kontje achter de babywalker loopt, hahaha. Maar het valt inderdaad niet mee om dit vast te leggen. Zodra je de camera pakt, geeft ie het op. Hoop voor je dat het je lukt  om te filmen, dat is echt geweldig voor later he.

Ik heb trouwens niets gelezen over jouw gebroken nachten. Heb je daar ook zoveel last van? Of gehad?

Ik heb er nu de laatste tijd mee te kampen. Nu deze week breekt het record wel. Zucht.

Succes met foto's maken en filmen he.

Groetjes,
Mir

Vanaf zijn geboorte is Jari al onrustig 's nachts. Heb tijdje geleden een berichtje geplaatst op het ouderschapsforum toen zat ik er echt even doorheen. Heb hier ook gereageerd op hetzelfde berichtje als jij waar als tip dat boekje in stond. Het gaat op dit moment redelijk, soms slaapt hij een paar nachten door en dan is het ook wel eens weer mis. Het is moeilijk want we hebben ook alles al geprobeerd, bijv laten huilen maar dat kan hij heel lang volhouden. Hopelijk worden de gebroken nachten steeds minder. Gelukkig zijn we  niet de enigen al slaap ik daar niet langer door. Veel sterkte

Hier zijn de eerste losse stapjes ook al gezet, maar het liefst doet ze dit stiekem als mam niet kijkt! T lijkt wel of ze denkt als ze me betrapt met lopen word ik niet meer zoveel getild hahaha!
Ik heb wel wat foto's dat ze los staat maarja dan zie je niet dat ze ook al wat stapjes zet... Ik heb al meerder malen met camera in de aanslag gezeten maar dan vertikt ze het gewoon!
Ze is zo voorzichtig, waar ik ook wel blij mee ben hoor want ze stoot of valt echt nooit! Ze loopt nu ook buiten hele stukken aan de hand en dat gaat prima maar als ik d'r los wil laten begint ze te piepen...
Ik zou t best fijn vinden als ze nu los gaat lopen aangezien ik nu 25 wkn zwanger ben maarja ik wil ook niets forceren dus ik heb gewoon geduld en ga in haar tempo mee!
Ik weet dat ze het kan dus ik denk dat ze wel straks meteen 'echt goed' loopt wat natuurlijk ook wel fijn is!
Hier ook al slaapproblemen vanaf t begin, 2 a 3x eruit s'nachts is hier geen uitzondering en afgelopen nacht was t helemaal drama! maarja... t went en ik zit gewoon nog lekker in t ritme als de 2e er is! haha!

Liefs L81

hoi hoi

hier ook een trotse mama Daniël loopt nu anderhalve week ongeveer zo grappig . . . alleen buiten gaat het nog wat moeizaam. . .

ik heb het alleen op foto staan elke keer als ik wil filmen gaat ie niet lopen  
dus ik begrijp dat je trots bent hihi

groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan