trotse puppy moeder (leuk verhaal)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wil jullie even mij verhaal vertellen, hoe ik aan mijn puppy ben gekomen, Mijn man en ik zijn al een hele tijd bezig om kinderen te krijgen, helaas lukt dit bij ons ook niet.

Een paar maanden geleden had ik het heel moeilijk, en aangezien ik diere gek ben kwam mijn wens om iets te hebben om voor te zorgen erg naar boven. Een leuke afleiding voor mij was het nemen van een hondje. Mijn man was het er eerst niet mee eens maar na het zien van zijn liefe smoeltje was hij al snel over stag. (dit is niet verkeerd bedoelt) Dus werd ik de trotse moeder van een gadopteerde puppy van 8 weken. Zijn moeder was gedumpt in een van de oostblok landen omdat ze zwanger was en overgebracht door een stichting naar Nederland. Daar is ze bevallen van 13 !!! puppys. Erg uitzonderlijk.

En Simba was er een van de 13. Nu is hij ondertussen al 7 maanden en is hij van 5 kilo naar 20 kilo gegroeit !!
Hij heeft me door zware en verdrietige periodes gesleurt, en voelt me goed aan. Als ik me rot voel komt hij naar me toe en duwt ze snuit onder me handen, als of hij akn zeggen het komt allemaal wel goed. Nu kan hij natuurlijk nooit mijn moeder gevoelens opvangen maar het is een kleine opvulling van dat grote lege gat.

Ook is het voor ons een verplichte terapie gweest, veel wandelen in de buiten lucht en daardoor vele praten en tijd aan elkaar besteden.
Als je van dieren houd wil ik het je echt aanraden. Je kan altijd terecht voor vragen aan mij. Dus damens laat een foto van dat lieve puppy smoeltje zien en je man is verkocht.

liefs Mariska (sorry voor het lange verhaal )

Ach wat lief.
Wat een afschuwelijk verhaal van die moederhond, wat zijn sommige mensen toch wreed.
Gelukkig zijn er een hoop mensen die wel goed voor dieren zijn.

Ik ben ook een hele grote dieren liefhebber, dieren zijn echt alles voor me.
Wij hebben 2 hele lieve leuke caviaatjes, dat zijn echt mijn kindjes hoor.

Zolang ik me kan herrinneren wil ik al een hond, 1 uit het asiel. Eerst wilden mijn ouders het niet, toen had ik zoiets van "als ik het huis uit ben dan koop ik een hond". Maar nu hebben we er echt geen tijd voor. We werken allebei 32 uur in de week en dan zit zo'n hondje de hele dag alleen thuis. Dat vind ik zielig.
Jammer hoor. Ik wil zoooooo graag een hond.
Maar we hebben wel afgesproken, dat als het kinderen krijgen niet lukt, we een hondje uit het asiel gaan halen. Dan ga ik minder werken en lekker met mijn hondje spelen. Of anders, je weet nooit wat de toekomst brengt.

Veel plezier met je hondje.
Wat is het voor ras?

Kruimel

Wat een leuk verhaal zeg! Mijn man zegt ook altijd dat ik er een poes bijkrijg als het niet gaat lukken allemaal, wij hebben momenteel al een poes, maar dan mag er nog ééntje bijkomen. Ik zou ook erg graag een hond hebben, maar in verband met onze werktijden is dat onmogelijk!

Groetjes, Pleun

Aaaahhhhh, das inderdaad erg leuk zeg een hond en met zo'n "mooi"verhaal helemaal.
Wij hebben helaas ook te weinig tijd voor een hondje. Als je weggaat dan kijken ze je zo zielig aan..........en dat zou dan te vaak zijn naar mijn zin.
Wij hebben een konijn haha, ook een echte lieverd.

Hoi Mariska,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Wij hebben nu ruim 3 jaartjes een hond. Het leek ons gewoon gezellig en het kon toen (en nu)ook goed gecombineerd worden met mijn werk. En ik heb me nog nooit zo suf gelachen als om dat beest. (hij is dan ook wel iets verwend en luistert minder goed dan de bedoeling was maar het is dan ook een labrador)
Het is in ieder geval een goede afleiding en gezellig.

Lekker genieten van jouw beestje.

groetjes Belle

Aaaaaaaah, echt schattig!
Wij zouden ook wel erg graag een hond willen maar ook hier is er bijna nooit iemand thuis. Ik werk 4 dagen en mijn mannetje zit in zijn truck. Misschien ooit als er wel of geen kinderen komen, maar dat moeten we ter zijner tijd zien.

Liefs Leah

Terug
Bovenaan