Trotse Tante

Hoi Allemaal,

Gisteravond gezellig Sinterklaas gevierd bij mijn broer en schoonzus en om 22.26 nog wel een heel byzodner sinterklaas kadootje gekregen. Mijn kleine nichtje is geboren. Na 2 weken over tijd te zijn geweest is een gezonde 4350 gram wegende Julie Seraphine geboren. Het toeval wil dat mijn vriendje op wintersport is en in chalet Seraphine zit.... (hahahahaha) hoe kunnen ze het uit kiezen he. Wat een geluk dat we er gisteren allemaal waren en met de 2 oma's ben ik naar het ziekenhuis gegaan (de kleine had gepoept in het vruchtwater en dan mag je niet meer thuis bevallen) De opa's bleven achter bij de mijn andere nichtje zodat wij onze handen vrij hadden in het ziekenhuis. Een uurtje na aankomst was de kleine al geboren... Wat is het toch weer een mooi gezicht ... maar wat zijn ze toch verfromfraaid als ze er uit komen....hihihihi

Vanmiddag weer heen voor een uitgebreide knuffelsessie met de kleine Julie.

Groetjes,

Corina

Hoi tante Corina,
VAn harte gefeliciteerd met je nichtje. Aardig aan de maat met 4350 gram. Ze heeft het duidelijk goed gehad in de buik.
Het is wel heel erg toevallig van die naam, want ik heb die naam nog nooit gehoord. Had ze soms gehoord dat het huisje zo heette?

Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan