trotse uitgeslapen mama

Even een berichtje van een trotse mama en vrouw...

Ik heb 3 nachtdiensten en ip slaap ik dan overdag gewoon goed, als Sophie ook slaapt. Maar kleine baby'tjes worden wat grotere baby'tjes en die slapen minder en vinden het dan juist gezellig om te kraaien en te gillen en lief tegen een poppetje te brabbelen. Daar kan je als moeder dan toch niet van in slaap vallen, hahaha. Dus toen ik om 8 uur thuis kwam lag Sophie lekker in bed te brabbelen. Papa had haar er net weer ingelegd nadat ze haar fles ophad. Even een pampertje gedaan en toen heerlijk mijn bed in gekropen. Om half 12 werd ik wakker, papa was Sophie iets anders aan het aantrekken. De jurk die hij eerder die ochtend aangetrokken had vond hij eigenlijk maar niks. Had hij haar een ander jurkje aangetrokken, majootje eronder. Heel lief. Spuugt ze onder. En dit gebeurd allemaal terwijl ik het gebeuren zogenaamd slapende aanschouw, heerlijk toch. Dus ik doe 1 oog open, zegt mijn man; oh gelukkig is mama wakker, kan zij een jurk voor je uitzoeken. Afijn, jurk weer aan , nog een dikke kus van beide en ik kon weer verder slapen. Om 15 uur wakker geworden, ze waren er niet. Is hij vanmorgen met Sophie een eind gaan rijden naar mijn broertje, daar gegeten en gespeeld om mij lekker te laten slapen. Kijk, dat vind ik echt heel fijn! En dat wilde ik even kwijt.

Groetjes, Anne

Ps, gelijk gevraagd wat hij morgen met Sophie gaat doen

hoi,hoi,

Nachtdiensten pfffff...
Ik heb ze gelukkig niet zoveel, maar je hebt je slaap dan echt wel nodig. Zeker als je nog een nacht moet.
De eerste 3 uur slaap ik dan heel vast en daarna wordt ik snel wakker.
Meestal gaat mijn man dan ook weg,  even naar oma of zo.
Ik hoop dat je morgen ook weer lekker slaapt en werkse vannacht!!

groetjes Sonja

Kijk, dat is nog eens een papa die lief is voor mama! Daar hebben wij mama's wat aan. Lekker hoor meissie.

Ik vind het knap hoor, mensen die nachtdiensten draaien. Petje af!

Ik vind nachtdiensten juist heerlijk! Draai ze graag. Ben nu aan het "werk" hahaha. Het is momenteel rustig, iedereen slaapt en geen gekke dingen. Alleen als Sophie ouder wordt dan zal ze doordeweeks ook naar de oppas moeten want ik moet slapen. Tot een week of 2-3 geleden sliep ze vaak en veel. Tegenwoordig is ze heel veel wakker.

Iemand nog een leuk gespreksonderwerp, jullie zijn zo lekker op dreef

Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan