Trouwen, afstuderen, zwanger, pfffff

Hallo allemaal,

Aankomende vrijdag ga ik (eindelijk) trouwen en ik zit nu echt aan het eind van mijn latijn! Bijna alles is geregeld en het loopt ook wel op rolletjes maar begin nu echt te merken dat en zwanger en twee kinderen en een bruiloft regelen toch echt teveel van het goede is!
Daarnaast ben ik ook nog bezig met afstuderen en dat loopt helemaal niet lekker, moet ee bedrijf vinden waar ik de intervieuws af mag nemen maar niemand wil of heeft tijd....dit heb ik nu maar door geschoven naar volgende week want ik heb er echt de puf niet meer voor!
Straks kan ik eindelijk de jurk met mijn moeder ophalen, die moest i.v.m groeiende buik nog versteld worden, zo gauw als ik kan plaats ik wel een foto op het forum..het moet echt supermooi eruit komen te zien! en ik moet nog wat geschenken inpakken en de laatste dingen kopen zoals een paraplu  heb echt moeten janken door het weerbericht...we zouden lekker buiten eten en er zou een springkussen zijn voor de kinderen...hopen dat het nog omslaat.....

Groetjes Brechtje (vandaag 31 weken!)

hallo,

ja jij bent behoorlijk druk ja pffff, ik vind het al zwaar zo met 2 kids en het werken, maar jij moet daarnaast nog van alles en nog wat regelen..........

ik wens jullie vrijdag een hele fijne dag en ik hoop idd   voor jullie dat het weer toch beter wordt als dat er wordt voorspelt, maar het gebeurd wel vaker dat ze het mis hebben...........

probeer na de bruiloft wat meer rust te nemen, dan heb je dat "achter de rug" en kun je minder hooi op de vork nemen !!! is wel belangrijk!!

groetjes susanne

Hoi Brechtje

Wat haal je je toch allemaal op je hals     ........

Probeer ondanks alles toch te GENIETEN van de dag (ondanks het evt wat minder goede weer...)
Als het goed is trouw je maar 1 keer. Laat het niet aan je voorbij gaan ondanks de drukte.

Ik ben wel heeeeel benieuwd naar je jurk.
Met zo'n mooie zwanger buik erin... wouw.

Een superfijne dag gewenst.

Liefs Manda 30.2

Probeer het een beetje los te laten, eerst lekker trouwen, dan een kindje en dat afstuderen komt ook wel.
Hoe drukker je je maakt hoe zwaarder het wordt (makkelijk zeggen voor mij)

Liefs daan

Gefeliciteerd! Leuk hè om te kunnen schrijven (of zeggen) 'mijn man'? Mooie foto en jurk, hoor. Leuk dat de kinderen de leeftijd hebben om het bewust mee te kunnen maken.

En nu dus 'alleen' (ahum) afstuderen en zwanger. Succes met alles!

Groetjes Sacha

GEFELICITEERD!!!!
Heb laatst nog even opgezocht waar je ook al weer vandaan kwam. Ik werk namelijk in Hengelo en zag daar donderdag een boog en een ooievaar in d etuin. Dacht even zal toch niet........
jullie zagen er mooi uit hoor.

Groetjes Daniela

Terug
Bovenaan