trouwen en een dikke buik??

Hallo,

mijn vriend en ik gaan op 17 juni trouwen, ik ben dan al 18 weken zwanger. Nu vraag ik me af hoe groot de kans is dat ik met een dikke buik zal trouwen.

niet dat dit een probleem is maar ik heb geen idee of ik er al rekening mee moet houden. Ik ga niet in een trouwjurk trouwen, dus op het laatste moment vermaken zit er ook niet in.

nancy
 
Hoi,

Bij de eerste kon ik met 18 weken m'n eigen broeken niet meer dichtkrijgen, maar ik had zeker nog geen buik.
Die kwam een week of 2 later en groeide toen ook direct goed door.

Weet niet wat je wel aan hebt als het geen trouwjurk is?
Een broek kun je nog wel een beetje mee smokkelen namelijk.

Groetjes,
Marije
 
hoi Nancy,

Het verschilt enorm per persoon of je dan wel of niet al een buikje hebt. Ik kon tot bijna 5 maanden al mijn eigen kleren nog aan...................

Ik hoop dat je een leuke en mooie dag hebt dan.

grt Vanessa
 
Hoi,

Ik had met 18 weken al een flink buikje. Had toen ook al wekenlang positiebroeken aan.Ik was al overduidelijk zwanger. Ik ben maar 1.62m. Misschien heeft dat er ook iets mee te maken.
Fijne trouwdag in ieder geval!

groetjes Judith
 
met 18 weken was ik iets ronder geworden, maar nog zeker geen buik.
Ik ga eind april trouwen en ben dan bijna 36 weken!! Gegarandeerd een dikke buik dus!!

Veel plezier!
 

Hoi,

ik had met 18 weken ook al een behoorlijke buik,
maar ik ga trouwen met 39 weken, dus ook gegarandeerd een hele dikke buik.
ik hoop alleen dat de kleine blijft zitten tot na die datum.
voor jou alvast een fijne trouwdag toegewenst..
liefs debra
 
Hoi ,
Ik ben nu precies 18 weken en heb net sinds vorige week een positiespijkerbroek aan, want mijn gewone spijkerbroek paste niet meer. Maar mijn andere (stretchbroeken) gaan nog net. Met een beetje mazzel is de stof van je trouwkleding wat elastisch en dan kun je het nog net aan. Maar mocht je wel een buikje hebben tegen die tijd, dan is het misschien ook wel leuk om een broek of een rok te kiezen die je buikje juist laat zien. Maar ik weet niet of je dat leuk vindt. In ieder geval wens ik je een hele fijne dag. En het voordeel van met 18 weken trouwen is dat je waarschijnlijk nauwelijks kwaaltjes hebt en lekker van jullie dag kunt genieten!
groejtse
greet
 
Hoi allemaal ik trouw dus ook met een mooi dik buikie hoor haha ook in augustus dus,ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger dus reken maar uit he.

Zeg trouwen jullie in een jurk dan ofzo????Ikzelf zit te denken aan nette kleding ofzo ,ach ja ik zie dus nog wel he.
Wens iedereen een prettig bruidloft toe dames enne maak er wat moois van okeeeeeeeeee.

liefs claudia
 
Terug
Bovenaan