trouwen in je laatste trimester

hallo aanstaande mama's,

ik heb een vraagje, sinds een paar weken ben ik verloofd en we hebben een datum geprikt maar deze is wel een maand voordat ik uitgerekend ben....
ik denk dat ik het geweldig vind om met een bolle buik te trouwen maar ik zou graag wat reacties van andere krijgen over trouwen in je laatste trimester (laatste maand)

Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben?
tips ???

Groetjes Susan
 
van harte gefeliciteerd al vast ,
wat appart zeg ik vindt het wel wat hebben .
ik heb er geen ervaring mee .
maar ik hoop dat je mooie dag zult hebben .

liefs
 
Gefeliciteerd meid! Wel een heel leuk idee! Ik kan er verder niks over zeggen ben 3 weken geleden getrouwd en die dag kwam ik erachter dat ik zwanger was en ben nu 9 weken dus totaal het tegen over gestelde! Maar het is ook wel weer heel apart en mooi! Gewoon doen waar jeje goed bij voelt! Word sowieso een hele bijzondere dag dat kan ik je dan wel vertellen ;) x
 
Ten eerste gefeliciteerd. Ik zou het zelf niet doen, dat is vanwege ik al een paar keer heb gezien in mijn omgeving dat de baby 4 weken te vroeg werd geboren. Je weet het natuurlijk nooit. Maar ik zelf zou het te dicht op de uitgerekende datum vinden. En met 6/7 maanden heb je ook al een bolle buik.


 
Het is idd wel een risico als je tot 4 weken van te voren wacht. Zeker in stressvolle situaties is de kans op eerder bevallen toch aanwezig en je kunt ook nog verplichte bedrust krijgen of opgenomen moeten worden, je weet het niet he....

Misschien nog iets naar voren schuiven als dat mogelijk is. Je voelt je in maand 6/7 vaak op en top. Je bent nog niet zo looiig zwaar en hebt weer wat meer energie dan het eerste trimester. Maar ja, t is ook wel weer zo wat om je trouwdatum te verschuiven natuurlijk...

Sterkte met de beslissing.


Maar