trouwen

Hier een stukje onder las ik een berichtje van Frederiqe en Tika. Ik begreep hieruit dat jullie allebei gaan trouwen !?!? Wat leuk en wat spannend. Bij deze wil ik dan ook even kwijt dat ik aanstaande zondag ook een jaar getrouwd ben (16 mei)enik ben echt heel gelukkig.
Geniet van deze mooie dag, van elke seconde en vooral van elkaar. Denk maar aan 1 ding HET IS JULLIE DAG. Als ik nog te weten krijg wanneer jullie precies gaan trouwen kan ik aan jullie denken en duimen voor goed weer.
Ik kan me goed voorstellen dat zo net voor de grote dag je hoofd er niet naar staat om mij terug te "schrijven" maar als jullie dat dan toch doen vind ik het ook leuk om te weten waar de reis naartoe gaat.

GENIET MET VOLLE TEUGEN!!!!
Liefs, Ank
 
Wat lief zeg, dat je aan ons denkt! Ik zag je berichtje (toch nog even snel neuzen....) en was blij verrast. Wij gaan a.s. vrijdag trouwen. Met de zenuwen valt het nog mee en ik vind het helemaal geweldig. Heb vandaag nog een keer proefkapsel gehad en voel me nu al happy. Dus vrijdag moet natuurlijk nog fantastischer zijn!!!
Het weer ziet er ook (nog) positief zijn maar als je mee doet duimen kan het alleen maar mooier worden, toch? Als het maar droog is en een zonnetje op z'n tijd is ook aangenaam....
Wij vertrekken een paar dagen naar het trouwen op vakantie naar Turkije. We gaan naar een all inclusive hotel en zullen dus vooral gaan relaxen!!!

En gaan jullie nog iets speciaals doen a.s. zondag??? Volgens mij vliegt zo'n 1e jaar voorbij of niet???

Bedankt voor je berichtje! En jullie zondag ook een hele fijne dag! Denk maar lekker terug aan een jaar geleden :)
 
Hoi Ank,

Wat leuk dat je zo reageert op ons trouwen!!
Ik heb er heeeel erg veel zin in al vind ik het wel erg spannend. Je staat zo'n dag toch ineens vol in the picture... Maar goed, het zal allemaal wel los lopen.
Ik ga woensdag 26 mei trouwen (die dag zijn we precies 3 jaar bij elkaar) en die vrijdag gaan we voor 2 weken naar Tenerife. Ik heb er heel erg veel zin om even weg te gaan. Ik heb nl. vorige week zondag een miskraam gehad dus ik kan wel wat afleiding gebruiken!
Jij in ieder geval veel plezier a.s. zondag (ga je het nog vieren?).

Groetjes Frédérique
 
Terug
Bovenaan