hoi Dorota,
Wat toevallig. Wij zitten met precies hetzelfde. Onze trouwdag staat gepland op 17 juni volgend jaar. En ook ben ik sinds mei gestopt met de pil. Dat ik zou stoppen met de pil stond al vast, maar het huwelijksaanzoek kwam voor mij als een totale verassing. Was het meteen gelukt met zwanger worden, dan zou ik bevallen zijn en daarna zou de trouwerij plaats vinden. Maar ik ben nog niet zwanger, maar zou ik dat nu wel worden, dan loopt dat bijna precies aan de trouwdatum. Wij hebben zelf nu zoiets van, we zien wel wanneer ik zwanger word (en of het ook mocht lukken) en hoe het dan loopt met de trouwerij. Komt het dan niet goed uit, dan verschuiven we de trouwdatum. Je kan in het leven niet alles plannen en het kan ook zo gebeuren dat je een jaar verder bent voordat je zwanger bent en om om die reden alles maar voor je uit te schuiven, vinden we ook geen optie. We vinden het ook geen optie om nog een jaar de pil te slikken en om na de trouwerij pas te beginnen met het proberen om zwanger te worden. Dus we zien wel hoe het gaat verlopen. Ideaal om met een zwangere buik in een trouwjurk te gaan is het niet, maar ik denk dat als we zwanger zijn ZOOOO ontzettend blij ermee zijn, dat het me niet zo heel veel uitmaakt!!!
Gr. Ils