trouwen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames, wie heeft er ervaring met trouwen en een zwangere buik? Of zwanger worden op zich en trouwplannen hebben?
Alle meningen en tips zijn welkom.

Liefs dorota.

hoi Dorota,

Wat toevallig. Wij zitten met precies hetzelfde. Onze trouwdag staat gepland op 17 juni volgend jaar. En ook ben ik sinds mei gestopt met de pil. Dat ik zou stoppen met de pil stond al vast, maar het huwelijksaanzoek kwam voor mij als een totale verassing. Was het meteen gelukt met zwanger worden, dan zou ik bevallen zijn en daarna zou de trouwerij plaats vinden. Maar ik ben nog niet zwanger, maar zou ik dat nu wel worden, dan loopt dat bijna precies aan de trouwdatum. Wij hebben zelf nu zoiets van, we zien wel wanneer ik zwanger word (en of het ook mocht lukken) en hoe het dan loopt met de trouwerij. Komt het dan niet goed uit, dan verschuiven we de trouwdatum. Je kan in het leven niet alles plannen en het kan ook zo gebeuren dat je een jaar verder bent voordat je zwanger bent en om om die reden alles maar voor je uit te schuiven, vinden we ook geen optie. We vinden het ook geen optie om nog een jaar de pil te slikken en om na de trouwerij pas te beginnen met het proberen om zwanger te worden. Dus we zien wel hoe het gaat verlopen. Ideaal om met een zwangere buik in een trouwjurk te gaan is het niet, maar ik denk dat als we zwanger zijn ZOOOO ontzettend blij ermee zijn, dat het me niet zo heel veel uitmaakt!!!

Gr. Ils

Hoi anoniem,

Ik heb er op zich geen ervaring mee, maar mijn sschoonbroer en -zus zijn getrouwd toen ze zwanger waren, ze waren toen, eens even denken, 6 maanden zwanger en ik moet zeggen dat heeft wel wat. Natuurlijk lachen sommigen ermee en zeggen dat je moest trouwen, maar lach daar maar eens mee terug.
Het is natuurlijk wel zo dat het extra spanning met zich meebrengt, je moet aan alles denken rond de baby en je moet dan ook nog een trouw ineen steken.
Maar ik wens jullie veel plezier ermee.

grtjs, Bea

Ja hoor......... wrijf het er maar in......... Je zit hier op een forum waar mensen PROBEREN zwanger te worden!

Even een reactie op anoniem. Ik neem aan dat de reactie op mijn bericht berust is, maar ik snap hem niet helemaal??!!??!! Als ik iets geschreven heb, wat niet goed overkomt, dan was dit niet de bedoeling. We zitten allemaal op hetzelfde Forum met dezelfde bedoelingen, dus als we ieder woord letterlijk gaan annalyseren!!! Ja, en je probeert zwanger te worden, want je kan nooit zeker van te voren zeggen dat het lukt, dus schrijven dat je bezig bent met zwanger worden, is ook niet helemaal correct!

Wij hebben in januari besloten om te gaan trouwen en hebben vanaf juni geprobeerdt zwanger te worden in de veronderstelling dat het na 10 jr pilgebruik wel even zou duren.. Dus niet.. Ik was gelijk de eerste maand zwanger en had dus een klein buikje toen we gingen trouwen.. Ondanks dat mn jurk iets uitgelaten moest worden was het voor mij een heel bijzonder gevoel dat de kleine er toch al een beetje bij was.. En buiten alles wilde we gewoon niet langer wachten het verlangen naar een kindje was erg groot dus het maakte ons niet meer uit..

O, leuk die reacties van jullie!

Maar wat vond de omgeving er van? Trouwen met een buikje?????

En anoniem, dit is inderdaad een zwanger worden forum, maar er zijn vrouwen bij die voor de 2e, 3e 4e keer zwanger worden en dus best wat ervaring hebben........ Het is een zwanger worden forum en mijn vraag gaat daar ook over.
Wil jij dan alleen maar vragen m.b.t. :Voel ik mijn ei? Zou ik zwanger zijn? Nou, ik niet dus.

Groetjes Dorota.

Terug
Bovenaan