Trouwen

<p>Hoi hoi,</p><p>Heel even wat anders...</p><p>Zijn er hier stelletjes die dit hasr van plan zijn om te gaan trouwen?</p><p>Wij hebben een planning staan om 11 juni te gaan trouwen. Het zal een groot huwelijk/feest worden ivm grote familie/vrienden enz.</p><p>Maar in deze onzekere corona periode zit ik eraan te denken om het niet door te laten gaan en te verschuiven naar volgend jaar.</p><p>Hoe doen jullie dit? Voorbereidingen enz?</p><p> </p><p> </p>

Wij zouden normaal in september 2020 trouwen. Dat kon niet doorgaan, maar we zijn niet van plan om het dit jaar nog te proberen. De onvoorspelbaarheid gaf ons te veel stress en trouwen hoort leuk te zijn. Dus we wachten liever nog eventjes, zodat we zeker zijn dat we er met iedereen een groot zorgeloos feest van kunnen maken.
Mochten jullie toch in juni trouwen, dan duim ik met jullie mee dat het een hele mooie dag wordt!
Liefs

Hallo,
Ik ben pas in het beginstadium met trouwplannen maken omdat ik pas ten huwelijk ben gevraagd.
Wij hebben bewust gekozen om onze bruiloft pas in 2022 te doen omdat wij ook een grote familie en vriendenkring hebben die we natuurlijk erbij willen hebben. Ik heb afgelopen jaar een bruiloft meegemaakt waarbij het bruidspaar maar een paar mensen niet kon uitnodigen omdat ze zelf al een "kleine" bruiloft wilden en dus maar een klein beetje hoefde in te perken. Maar ook een bruiloft die werd afgezegd vlak ervoor omdat ze het niet konden maken om de helft van de gasten af te zeggen. 
De bruiloft was aan een tafel zitten en verder mocht alleen het bruidspaar van tafel wisselen. Dit pas in September de maatregel.
Ik verwacht dat in juli er wel wat versoepelingen zullen zijn en dus dat er wel wat meer mogelijk is. Maar het kan natuurlijk ook niet zo zijn. Zoals je zelf al aangeeft, het is een onzekere tijd. 
Ik denk als je erover nadenkt om het te verplaatsen, je misschien moet kijken wat er mogelijk is met de partijen die je geboekt hebt. Zijn er annuleringskosten en zijn ze volgend jaar ook nog beschikbaar? 
Het is helaas iets wat alleen jullie kunnen beslissen en het is een rotte periode. 

Bedankt voor jullie reacties!
Idd maar verschuiven naar volgend jaar. En ook even aanzien of het allemaal voorbij is.

Jullie ook succes met de voorbereidingen!
En hopen op betere tijden!

Bedankt voor jullie reacties!
Idd maar verschuiven naar volgend jaar. En ook even aanzien of het allemaal voorbij is.

Jullie ook succes met de voorbereidingen!
En hopen op betere tijden!

Terug
Bovenaan