trouwen

HALLO,

Ik ga in mei trouwen en ben dan 24 weken zwanger. Ben alleen wel een beetje bang dat ik me die dag niet zo lekker zal voelen. Ben nu 16 weken en voel me eigenlijk erg goed wel sneller moe en sneller misselijk. Graag wil ik van a.s moeders die 24 weken zijn of zijn geweest hoe hen zich voelden op dat moment.

Alvast bedankt......
 
Hoi, toen ik 24 weken was voelde ik me super, ok soms een beetje sneller moe maar nergens last van.
Ben toen zelfs nog met vakantie gegaan met het vliegtuig.
Heel veel plezier op je trouwdag, je zal je kiplekker voelen!!!

groetjes Bea
 
Gefeliciteerd! Het is natuurlijk bij iedereen verschillend maar ik voelde me kiplekker hoor met 24 weken. Veel energie en niet misselijk.

Hopelijk kun je lekker genieten!
Groetjes,

Lein
 
Hallo,

Ben zelf nu 23 weken en 2 dagen en voel me lichamelijk prima. Ik moet alleen niet te snel uit bed gaan s'morgens want dan word ik wel misselijk. Verder wat moe en rugpijn maar niet zo ernstig dat je niet zou kunnen genieten van leuke dingen zoals je trouwdag. Een fijne trouwdag toegewenst!
 
hallo,
zelf was ik precies 20 weken zwanger toen we getrouwd waren .we hebben toen bewust voor een formaliteitshuwlijk gekozen ,want een heel groot feest zag ik niet zitten wel hebben we voor de familie thuis een koud en warm buffet gedaan en moet zeggen dat ik die dag behoorlijk moe was.
nu ben ik alweer 4 weken verder en voel mij alweer een stuk minder gauw moe.
probeer anders tussen door even een moment rust te krijgen ....

een fijne trouwdag verder.
 
hallo,

Als het goed is ga je je na 16 weken alleen maar beter voelen. Ik zelf had van week 17 tot zo'n beetje week 30 (nu) nergens last van, behalve bekkeninstabiliteit, maar dat is weer wat anders. Ik denk dus gewoon dat het genieten wordt voor je!!

Een hele fijne trouwdag hoor!!
groetjes Karin
 
Als alles goed is, ben ik 28 weken als ik ga trouwen !
Ik weet ook niet hoe ik me dan voel, ik zie het dan wel.
ALs je vantevoren goed rust en alles goed geregeld hebt, lijkt het mij geen probleem hoor !

Ik trouw op 28 mei voor de wet en 5 juni voor de kerk...... ben eens benieuwd !
 
Terug
Bovenaan