Trouwen

Hoi allemaal,

Ik ben nu 33.3 weken zwanger en 1 augustus ga ik trouwen.....
En nou wou ik dus vragen of er dus meer vrouwen zijn die met zo'n bolle buik getrouwd zijn/of gaan trouwen.
Ik vind dat op zich super, maar mijn buik die groeit echt met de dag en  ik weet begot niet wat ik aan moet trekken op mijn  trouwdag....
Dus wou ik vragen wat jullie hebben gedaan en/of jullie tips voor mij hebben?

Hoop snel op een reactie....

Liefs, Jennifer
 
hoi!

Ik ga trouwen als ik 6 maanden zwanger ben. Ik ga een leuke zwangerschapsjurk zoeken. Wordt nog wat, want dat moet ik voor de vakantie van mijn ouders doen, mijn moeder wilde graag mee winkelen en die komen 1 dag voor mijn trouwen terug..als ze geen vertraging hebben, hahaha. Dus voor 10 augustus heb ik mijn "jurk".

Verder kan ik je niet echt helpen. Ligt ook aan wat voor soort bruiloft je wilt gaan doen.
Groetjes Renske
 
Hoi,

Ik ga aanstaande vrijdag trouwen!
Ik heb gewoon een trouwjurk uitgezocht die ze wat groter gemaakt hebben.
Maar ik ben 'pas' 24 weken zwanger, dus heb nog niet zo'n heel dikke buik.
Toch blijft het wel spannend of ik vrijdag nog in mijn jurk pas hoor, want ik heb behoorlijk last van groeipijnen. Verder let ik er wel op dat ik voor de rest niet aankom, drink veel water en snoep niet.
Ik begreep dat jij nog op zoek bent naar  geschikte (bruids)kleding?
Ik zou je aanraden  comfortabele kleding aan te trekken, zodat je je in elk geval prettig voelt op je grote dag. Je bent ten slotte ook een stuk verder in je zwangerschap, dus zo'n hele trouwdag gaat er ook lichamelijk wel bij inhakken denk ik.
En als je toch graag een jurk aan wilt, kun je toch kijken naar een mooie cocktailjurk of iets dergelijks?
Ik wens je in elk geval succes en vast veel plezier  in augustus!  

Groetjes Anna
24w 1 d
 
Dag Jenniffer,

In de Viva Baby van deze maand is er een hele reportage gewijd aan trouwen met een dikke buik, met mode voor de dikke buik, hier staan ook vast wel verkoopadressen in..

succes (ben je niet bang dat het kind er dan al uit komt?)

groetjes
Manky
 
Hoi Jennifer,

Ik ben in april getrouwd toen ik 5 maanden zwanger was. Het was ook al duidelijk zichtbaar hoor (het is mijn derde en mijn mans eerste!). Ik had zelf kleding gemaakt: ik had twee patronen gecombineerd (van feestkleding en zwangerschapskleding) Ik droeg een groene rok  (met buik!) van glanzende krinkelstof  en een groen topje met heel veel knoopjes op de rug. Daarover heen een mooie transparantgroene stola. Veel complimenten gehad hoor!! (Ik draag ook nog eens maat 46/48 en wilde niet te veel geld uitgeven). Voor mijn twee meiden had ik bijpassende kleding  gemaakt.  Er zijn ook leuke winkels die feest/bruidskleding verkopen voor zwangere vrouwen, maar vaak gaan die maar tot maat 44.
Succes met het vinden of (laten) maken van een feestelijke outfit. Je zult ongetwijfeld stralen!! Een hele fijne dag (en niet te heet)!!!

Groetjes, Hille
 
Hoi,

Ik ben getrouwd toen ik 25 weken zwanger was en ik had gewoon een trouwjurk alleen in een grotere maat, zodat mijn buik erin paste en de rest hebben ze gewoon ingenomen zodat de jurk gewoon goed aansloot.

Veel plezier op je trouwdag!

Liefs,
Lelie
 
Hai meiden,

Wat zelf maken is inderdaad heel leuk en apart, ik ben alleen niet zo handig

We willen het ook best simpel houden, want voor het zelfde geld komt ze inderdaad eerder..... wat ik ook wel spannend vind....
want de geboortekaartjes zijn ook zo goed als klaar en in het versje is ook verwerkt (voor de mensen die niet op onze bruiloft zijn) dat we zijn getrouwd....

Ik denk dat ik het beste inderdaad  voor een coctail jurk kan gaan, heb nog even dus....

Liefs Jennifer
 
Terug
Bovenaan