trouwen

A

Anoniem

Guest
Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk in februari 2007 trouwen. Ik ben dan ongeveer 5 maanden zwanger van ons eerste kindje. Omdat we net een huis hebben gekocht en met de baby op komst hebben we geen geld extra om een een dure bruiloft te geven. We houden het simpel en low budget. Toch zou ik graag in een echte trouwjurk  willen trouwen. Ik hoop dan ook dat een van jullie me daaraan kan helpen. Het spreekt voor zich dat ik gewoon voor de jurk ga betalen.

groetjes angelique

Hoi hoi,

ik heb een hele mooie jurk eventueel...het is rechte jurk met een redelijk diep decolletee, maar da vind ik wel mooi...en een voile overjurk met een korte sleep...

Hij koste nieuw 1100 € maar ik vraag er nu 750 € voor...Hij komt van Ann en John (uit eindhoven)

Als het je wat lijkt dan geef je mail adres maar even, dan scan ik wel wat foto's in en stuur ze dan door...

Het is overigens een jurk maat 42 (ongeveer) maar je kunt m nog laten verstellen hoor...

Groetjes Valerie

PS en gefeliciteerd   !!!

Hoi,
Ik heb mijn zwangerschaps trouwsetje op marktplaats staan onder de titel positie trouwkleding. Een zijden setje van een lange hes met lange rok in creme kleur. Merk vida vita. Maat M, valt ruim.

groet van Else

Mocht je toch een nieuwe jurk zoeken, dan kan ik je No Label in Rotterdam aanraden! Daar hebben ze jurken waar het merkje vanaf is gehaald en dat scheelt een hele hoop geld! Ze hebben er allerlei verschillende stijlen (en prijsklassen, je kunt het nog steeds erg duur maken)
Mijn jurk heb ik er gekocht voor relatief weinig en ik was er erg blij mee! (wil hem niet verkopen, sorry!)

hoi hoi

allereerst natuurlijk proficiat met je zwangerschap en je voorgenomen huwelijk en je nieuwe huis!! wat een veranderingen he! Leuk hoor en alvast veel geluk!

Mijn jurk hangt nu in een winkel in 2de hands bruidsmode en is heel simpel eigenlijk. Het is cremekleurig, met voile. vanuit je nek lopen 2 voile stroken die je aan je polsen vast kunt maken met kleine roosarmbandjes, zodat het lijkt alsof je kunt vliegen, soort grote sjaal. klein sleepje eraan en de jurk valt recht omlaag. Tevens heb ik er nog een hoed bij met veertjes. Maat 40-42 jurk en schoentjes maat 37. De jurk is van La Sposa
(italiaans). Tis echt een romantische jurk.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel. Nieuw was de jurk E 2300,-. Prijs is nu E 500,-. Hoed en schoentjes in oveleg ook als je wil.

groeten, Sweety (25w zw)

Ik heb een hele mooie jurk in de kast hangen maar die is niet geschikt voor een zwanger buikje. Ik zou inderdaad die 2e hands winkels eens proberen. Die jurken zijn tenslotte maar 1 keer gedragen. Ze hebben er ook vast wel positiejurken!
gr.ing

hoi,

ik ben afgelopen april getrouwd en wij hebben ook een low budget bruiloft gehad
( wel een hele mooie hoor )
en bij ons in d estad heb je een winkel met avond jurken , nieuw hoor en ook bruidsjurken en helemaal niet duur

denk dat ze dat wel in meer steden hebben want weet niet waar je vandaan komt maar in nijmegen zit er een

ff beetje google en je vind een mooie niet dure en toch neiuwe jurk hoor

heel veel succes

duss kijk ff bij winkels met avond jurken diehebben vaak ook trouwjurken

groetjes moekje

Terug
Bovenaan