Trouwen

Hoi hoi allemaal,

Ons kleintje is nu bijna 1 jaar, en wij zijn niet getrouwd.
We hebben alles verder heel goed geregeld, maar ik zou het heel fijn vinden om
dezelfde achternaam als ons kindje (en mijn man) te hebben, vandaar dat we hebben
besloten om te gaan trouwen.
Dit willen we doen als ons ventje 1 jaar word. Voor ons een speciale dag.
We willen het graag heel klein houden en tzt een feest geven.
Dus gewoon mooie kleding (geen trouwjurk ed) en een korte speech, trouwen met ringen en dan naar huis om aan de slagroomtaart te gaan....
We dachten zelf om de ringen aan mooie ballonen vast te maken en die door ons zoontje te laten geven (met hulp van oma), als wij het ja-woord geven.
Ik ben heel benieuwd of jullie nog leuke ideeen hebben om voor ons deze speciale dag leuk te maken.
Hoor heel graag van jullie,

Groetjes
 
Hoi,

Wat leuk dat jullie gaan trouwen! gefeliciteerd. Mijn vriend en ik zijn ook niet getrouwd. Wij gaan dat volgend jaar zomer doen, als Rosa 1,5 is. Ontzettend leuk idee van die ballonnen. Wij hebben het idee om Rosa met haar vriendje Justin (2 weken ouder) samen de ringen te laten brengen. Hopelijk kunnen ze dan al lopen en anders idd met oma mee ofzo.

Heel veel plezier op jullie trouwdag!!

groetjes,

Desiree

p.s: Ik weet niet waar je woont, maar op de bazaar in Beverwijk hebben ze echt de schattigste trouwjurkjes voor kinderen. En niet te duur!!
 
Hoi hoi,

Ik ben moeder van 2jongens(5jr+14mnd) mijn vriend en ik zijn ook niet getrouwd.
Wij gaan in mei volgend jaar trouwen.
Ik vind die ballonnen een goed idee, ik zou er alleen geen helium in doen, voor het geval hij de ballonnen loslaat of ze met een strikje vastbinden aan zijn pols ofzo.
Alvast een fijne dag..

Groetjes Mary jane
 
Hallo Nicolle,

Wij zijn ook pas getrouwd toen onze eerste (dochter) bijna 1,5 jr was.
Wij wilden ook niet eerst trouwen, wij vonden een kind meer een verbintenis aan elkaaar dan trouwen. Wij hebben daarom ook gewacht tot ze groot genoeg was om bruidsmeisje te zijn. Zij heeft ons de  ringen gegeven. We hadden een leuk mandje met lintjes versierd. Er zat een kussentje in waar de ringen op lagen. De ringen waren met een lintje aan het kussentje vastgemaakt, met een strikje. Want je weet maar nooit met zón kleine, ze vallen ineens.Gelukkig ging het goed. Ze had ook een leuk boeketje van witte papieren bloemetjes in de hand. Ze vond het geweldig.

Groetjes Manon
 
Hoi Nicolle,
Allereerst van harte gefeliciteerd!!
Wij zijn in stilte getrouwd. Hebben de kaarten daarna naar iedereen toegezonden.
Op de dag zelf opaas en omaas uitgenodigd.
Je kunt na het trouwen er nog voor kiezen om een lunch met champagne te doen. Een diner is misschien zo'n lange zit voor jullie kindje.
Of een high tea met de aanwezigen.....
Die ballonen zijn een enig idee!
Veel plezier.
Groeten,
Jet
 
gefeliciteerd met jullie voornemen tot een huwelijk!
ik wens jullie een fijne dag.
mijn zus had ook leuke plannen met haar huwelijk toen haar zoontje 1 jaar was.
zo sliep hij haast nooit overdags en die bewyste dag sliep hij bijna de gehele dag.
mijn tip let op het tijd stip dat jullie zoontje de ringen moet brengen.
dat dit niet rond zijn slaap tijd is!
veel geluk
groetjes
 
Terug
Bovenaan