Trouwerij van mijn broer wat trek ik aan en hoe kom ik er aan.

Jeetje. Gaat mijn eigen broer trouwen en zou ik het liefste in een gala jurkje of zo de dag door brengen maar in juli heb ik toch waarscheinlijk echt wel die enorme buik. Leuk natuurlijk en ik zal er trots op zijn maar ja ik wil liever niet in een spijkerbroek met tuniekje aan komen. Ook een legging met leuke top vind ik toch iets minder. Iedereen is netjes in galajurk of pakje. Hebben jullie tips ideeen of winkels waar ik eventueel iets kan kopen.
Ben erg op zoek.

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=12986&groep_id=4106&merk=4614

Is zoiets misschien een idee?? Is een jurkje, dus toch heel wat anders (en netter) dan een tuniekje. Vraag is natuurlijk wel hoe het je tegen die tijd zal staan... Als je een dikke toeter hebt en die jurk valt als een soepjurk dan loop je er alsnog voor paal bij... Maar het is een idee.

Ik heb bi steps een heel leuk stretch jurkje gekocht. Met een kort jasje dat net boven de buik komt.
Geen zwangerschapsjurkje maar hij rekt wel mee;). ik heb de bruiloften in mei en juli, dus dan loop ik ook al met een aardig dikke buik rond.

Ik heb van de week twee leuke zwarte jurkjes gekocht in Haarlem, bij een winkel waar ze o.a. Mamalicious verkopen. Adres: Grote Houtstraat 159
Ik weet alleen niet of je daar dan nu al moet gaan kijken, omdat je nog niet weet hoe je buik er straks uitziet. Maar daar was het allemaal wat sjieker om te zien, niet overdreven, maar zeker geen spijkerbroek met tuniekje. Succes! Ben benieuwd of je er slaagt!

Spannend en erg leuk een bruiloft.... kleidng is dan inderdaad wat lastiger maar een mooi zwart jurkje met een opvallend sieraad is al geweldig... En die zijn er wel..

een H&M zal het niet worden maar er zijn wel merken die wat sjiekere kleding hebben... succes met de zoektocht

In Houten zit een winkel, Mooi in Mij die ook via internet verkopen (www.mooiinmij.nl), er staan wel een paar feestjurkjes op de site, misschien dat er iets voor je bij zit...
En ach, met een mooie grote buik ben je sowieso al op je allermooist toch ;-)

http://www.vidavita.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=108&Itemid=36

zit een winkel in Breda, heb ik destijds mijn "trouwjurk" gekocht, maar hebben ze echt super mooie jurkjes....
groetjes Geertje

Terug
Bovenaan