Trouwjurk en zwanger...help?!

Hallo allemaal,

Ik ben Jo en weet sinds een dag dat ik in verwachting ben.(super blij natuurlijk!  begin augtrouw ik   met mijn vriend. Op dat moment ben ik 11,5 weken zwanger. Nu heb ik mijn trouwjurk al besteld en heb toen niet gekeken of hij ook nog wijder gemaakt kon worden.

Nu is mijn vraag zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt? En is het uberhaupt al nodig met 11,5 week?Of zie je dan (in de meeste gevallen) Nog niet veel van je buikje??

Vind het allemaal super leuk maar natuurlijk ook jammer als ik mijn droomjurk niet aan zou kunnen...... (en hij is ook al voor een goot gedeelte betaald)

Alvast bedankt allemaal!

Groetjes Jo!

Hoi!

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Sommige vrouwen hebben al een buikje met 11,5 week, sommigen ook niet. Heb je al een afspraak gehad om de jurk passend te maken? Want ze bestellen trouwjurken meestal wel ietsje te groot, of hij moest bij de eerste keer gelijk perfect hebben gezeten. Ik had een paar weken voor onze trouwdag nog een afspraak om te passen namelijk en toen werd de jurk pas  ingenomen (was toen niet zwanger..).

Groetjes Eva

Hoi

Als ik jou was zal ik even contact op nemen
met de bruidszaak

Ik wist een een week voordat ik ging trouwen dat ik 11 weken in
verwachting was de bruidszaak op gebeld maar toen was me jurk al op maat
gemaakt kon er niks meer aan laten doen

dat werd toen dus flink proppen en hij stond echt op springen
maar moest en zou hem die dag aan hebben
foto's terug gezien hij zou me mooier hebben gestaan als ik
er geen buikje in had gehad maar heb er een gezonde zoon
en een prachtige dag gehad

hoop dat het bij jullie nog te regelen valt
succes er mee

groetjes

Hoi hoi!

Allereerst bedankt voor jullie reactie..:D
Mijn jurk paste precies. (alsof het zo moest zijn ;)) vandaar dat ik ook niet weet of hij eventueel iets wijder gemaakt kan worden. Ik weet ook niet of dat altijd kan bij jurken...   Met pakken is dat toch iets makkelijker volgens mij.

Ik weet dat ik de bruidszaak moet bellen om het 1 en ander te vragen maar durf eigenlijk niet goed.... wat zal ze wel niet denken? En ik vind het ook niet leuk dat zij het ''grote'' nieuws eerder weet dan mensen in mijn omgeving. We willen hier nog even mee wachten.

Groetjes JO

Hooi,

nou daar kan ik over meepraten. ik ben 15 mei getrouwd en sinds 3 april zwanger, dus met de bruiloft zes weken en zelfs toen moest mn jurk uitgelegd worden. Ik had nog geen buikje, maar mn borsten waren dusdanig groter geworden dat mn jurk echt heel strak zat, dat was niet mooi op mn rug. Gelukkig kon hij nog wel groter gemaakt worden. het was een strapless jurk.

Dus mijn idee: zo snel mogelijk vertellen bij de bruidszaak en vragen wat de mogelijkheden zijn. Mochten er problemen zijn, of je een contract hebt getekend of iets dergelijks dat je niet zwanger mag worden (dat doen sommige zaken heb ik gehoord) kun je altijd nog kijken  bij iemand die zelf ontwerpt en jurken vermaakt.

Nou ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.
Ik wens je een fantastische trouwdag, geniet ervan, het is zo weer voorbij en natuurlijk een hele fijne zwangerschap.

Groetjes Marcella

Terug
Bovenaan