trouwjurk gezocht voor bij 7 mnd zwanger!

wij gaan trouwen en dan ben ik 6,5-7mnd zwanger.
voor de zwangerschap had ik al maat 46, dus het moet wel een ruime maat zijn waar ik met maat 46+zwangerschapsbuik en borsten +evt extra gewicht in kan en toch geweldig uit ga zien.
we zoeken GEEN echte trouwjurk, geen witte. al is die trouwjurk uit de film Mamma Mia wel helemaal geweldig hihihihi maar gewoon een hele mooie superjurk. mijn stijl is hippie/alternatief en bij Noppies heb ik al wat ideeen opgedaan. gelukkig is marakech en hippie printjes en kleur nu helemaal in. maar het kan vast nog mooier. oja budget is max. 150 euro en de bruiloft is in de natte gure maand Maart
wie weet er winkels of sites? als kan in het oosten des lands maar ik weet dat die kans ultra klein is.
groetjes sabine

Allereerst gefeliciteerd. Wat ontzettend leuk!

Wij zijn getrouwd toen ik ruim 7 maanden zwanger was. Ik heb veel winkels bezocht en uiteindelijk bij Vida Vita (merk, maar in A'dam ook een winkel) geslaagd. Zij hebben geloof ik dealers door het hele land. Ik ben daar geweldig geholpen en heb een schitterende jurk gekocht (feestjurk, al voelde ik me echt een bruidje) van ongeveer 180 Euro. Echt een aanrader!

Wat je zegt de trend is momenteel best alternatief/hippie, ook bij MEXX H&M, NOPPIES en Prenatal hangen hele leuke dingen. Met beetje combineren en mooie sieraden, make up en je zwangerschap"glow" zal je er vast fantastisch uitzien!

Succes en heel veel geluk!

Hoi dames,

Kan je niet zelf een mooie jurk maken? Zijn zat leuke stofjes te krijgen! Vida vita is trouwens net failliet gegaan. Hier in almere zit een hele leuke positie outlet waar ze ook mooie feest en trouwjurken verkopen. Het heet het bolle buikje. Ze hebben een website, ik zou eerst even bellen of ze iets in je maat hebben voor je langsgaat, maar ze zijn supervriendelijk en hulpvaardig daar!

Liefs Jen

ben zelf met bijna 8 maand zw.schap getrouwd en had uberhaupt geen jurk aan haha.
Dat had ik waarschijnlijk ook niet gedaan als ik niet zwanger was geweest, ik ben namelijk niet van de jurken.
Ik had een top met een heel mooi hesje/vestje/bolero of hoe je het maar wilt noemen er overheen. De top was wel positiekleding, maar het hesje dus verder niet. Die viel niet over mijn buik, maar sloot er boven. Ik was dus ook heel erg duidelijk zwanger in die kleding! (die niet wit was ;-) )

hoi dames, dank je voor de tips. zelf maken is absoluut geen optie, daarvoor moet je teveel dingen kunnen die bij mij ontbreken. wil toch heel graag een jurk in hippiestyle, tot de knie is lekker jong.

Terug
Bovenaan