trouwjurk

mijn vriend en ik gaan in april 2014 trouwen! Nu is het natuurlijk niet handig om met een dikke buik over een paar maanden jurken te gaan passen. nu had ik via google een goedkoop winkeltje hier in de buurt gevonden. Dus ik vandaag met mn moeder en zusjes jurken passen! ze hield mega sale voor mij dus extra voordelig. En ik heb gewoon mijn droomjurk gevonden!! had niet gedacht zo snel te slagen. Dus nu moet ik helaas nog bijna een jaar wachten voor ik hem echt aan kan trekken..
maar goed ik heb hem en ben helemaal blij!
vind het vooral erg leuk om dan te trouwen omdat we het voor 95% zekerheid bij 2 kindjes houden. Dus op de foto's zijn we dan compleet als gezinnetje :)

Super dat je je jurk hebt gevonden..
Ik heb toen heel veel jurken aangehad maar de eerste jurk is het toen geworden ook heel toevallig ook "uitverkoop" koste nog wel veel hoor.

Als je voor 95% zeker bent dat dit de laatste is zou ik extra hard genieten.
Ik weet het niet of dit de laatste is ik heb altijd gezegd minimaal 2 maar heb nooit een limiet gezegd zo ook me kerel

nou wij hebben gezegd 2 max 3.
maar eerlijk is eerlijk 2 is gewoon het handigst in sommige situaties. niet dat je altijd daar mee te maken hebt natuurlijk.
Dus ik ga nu zeker extra hard proberen te genieten...al is het wel heel anders dan de eerste keer! iets minder bewust met de tijd en nu meer afleiding.

Terug
Bovenaan