trouwkleding Futur Maman

Hallo,

Op advies van één van de zwangere meiden op de november forum stel ik mijn vraag ook even hier:

Ik ga 17 september a.s. trouwen (ik ben nu 22 weken) en ben naarstig op zoek naar mooie trouw(positie)kleding. Nu weet ik dat Futur Maman een speciale winkel in Rotterdam heeft met een aparte ruimte met trouw- en feestkleding waar je op afspraak naar toe kan.
Mijn vraag is nu of iemand van jullie daar wel eens geweest is en of het de moeite waard is. Ik wil nl. geen jurk maar een mooie broek met een A-lijn bovenstuk erop van heel mooi soepel vallende stof.

Ik moet nl. vanuit Arnhem daar heen dus dat is best effe rijden en als het dan erg tegenvalt is het ook zo zonde van mijn tijd en benzine etc.etc. en kan ik beter ergens anders in het land verder zoeken.

Dus, als iemand daar al is geweest dan ben ik heel benieuwd wat je er van vond.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs,
Sanne
 
ik ben er 2 jr geleden geweest en vond het niet veel bijzonders, maar wilde dan ook geen echte trouwjurk! Heb daar wel een gewone witte broek gekocht en bij Didi een witte shirt met een gehaakt hesje. misschien is het de moeite waard om eerst in de buurt rond te kijken. De kleding is ook nogal prijzig... en "echte" trouwkleding draag je maar 1 keer. Mijn outfit was functioneler. Maar het ismaar net waar je voor kiest natuurlijk. Kijk inderdaad ff op de web-site http://www.future-maman.nl
 
Hoi ,ik heb voor mijn dochter een witte mooie kanten hes met bijpassende top gekocht bij Mantela. Kosten 55 € en bij Prenatal een hoge witte linnen broek.40 € Weet niet of ze het nog hebben maar het was een echt bruidje en niet zo duur.
Bij de DA drogst hebben ze ook mooie dingen voor in je haar.

Ze was 30 weken zwanger en kreeg alleen maar complimenten dat ze er zo mooi uit zag.Misschien heb je er wat aan.
 
Terug
Bovenaan