Trouwring kwijt

Ik ben op 6 oktober 2006 getrouwd en ik ben nu al mijn trouwring kwijt. heb overal gezocht, maar ik kan hem niet vinden

Wie is ook de trouwring verloren en wat heb je toen gedaan?

groetjes Rosita

Ik ben niet getrouwd dus ook geen ervaring maar bij ons in de familie gaat t zo als we iets kwijt zijn:
Wij bidden tot de heilige Anthonis... nou zul je denken jaja haha maar 9 van de 10 keer helpt t mij.... t gaat zo:
Heilige Anthonis beste vrind,
zorg dat ik mijn .... terug vind

Dat zeg je dan 3x hardop!
Dit is geen grapje en je hoeft er niet gelovig voor te zijn.. ben ik ook niet.
Toi toi toi
Groetjes Carla

Wij hebben trouwringen van DESIRE. Daar zat een certificaat bij dat als je een trouwring kwijt was dan kon je eenmalig een nieuwe bestellen. Ik weet niet wat je moet doen.

Succes met zoeken,
Groetjes Linda

ja ik ook van de week!!!ik schrok me kapot.ik werd smorgens wakker en alsof ik wist dat er iets niet klopte greep ik naar mn vinger,waar mn ring dus niet meer zat.ik heb het hele huis op zn kop gezet,en ik snapte er niks van.wist zeker dat ik hem niet had afgedaan en weggelegd.uiteindelijk vond mn man hem terug onder het bed.waarschijnlijk heb ik hem in mn slaap afgedaan en is hij met opstaan onder het bed gerold.een andere verklaring is er niet.ik hoop dat je hem terugvind.ik zei nog tegen mn man:we kunnen wel een nieuwe kopen,maar het zal nooit dezelfde zijn die je met het ja-woord om mn vinger schoof.
toch nog maar een keer goed zoeken en je man,of desnoods je schoonmoeder ook.die kijken net even anders dan jij.ik had zelf bv al 2 keer onder t bed gekeken.
ik hoop echt dat je hem vind.succes met zoeken.
groetjes kari

Hee Rosita,
Dat is balen! Ik doe hem eigenlijk nooit af! Ik heb geen tips voor je (ik kan wel zeggen goed zoeken,maar dat heb je al gedaan)  maar ik hoop wel dat je hem snel vindt!!
Net wat Kari zegt, misschien iemand anders mee laten zoeken, een ander kijkt toch weer op andere plekjes!

succes!

groetjes sonja

Ben je alle badrandjes en  hoekjes in de badkamer al afgeweest? Onder je matras of in je kussensloop? Bij de gootsteen of in de keuken? Op de commode? Alle plaatsen waar je een ring voor af kunt doen... Misschien kun je proberen te kijken wat je gisteren allemaal gedaan hebt en samen met je man of schoonmoeder al die plaatsen nog eens langs te lopen?

Echt balen, zeg! Ik zal voor je duimen dat je hem snel weer terug vindt!

Groetjes,

Eveline

Hai Rosita

Dat is schrikken, ik weet het! Tijdens de zwangerschap waren mijn vingers wat dikker en heb ik hem om een dunnere vinger gedaan in een restaurant. STOM!!!! Ik was hem dus kwijt! Alles afgezocht, huis, auto, kleren... We stonden op het punt om naar de stad terug te rijden om de hele weg op de stoep te zoeken toen ik nog even snel het restaurant belde: ook niet gevonden. Maar ik kreeg een helder moment en heb mijn tas nagezocht. Hij was met het pakken van mijn portemonnee in het voorvan van mijn tas gevallen. Stomtoevallig, maar wel godzijdank! Het zou idd nooit hetzelfde zijn als we een nieuwe zouden halen.
Ik hoop dat je hem terug vindt!

Rosanne
(ik doe m trouwens niet meer om, hij zit nog strak. Ik ga maar een kettinkje kopen)

jeetje, wat erg :( ik denk dat het enige wat je kan doen is je proberen te herinneren wanneer je hem nog wel omhad en vanaf die tijd te zoeken waar je allemaal ben geweest en wat je hebt gedaan. maar ja, als ik jou zo hoor dan heb je dat al gedaan.

succes met zoeken!

Groetjes, Tess.

Terug
Bovenaan