trouwring verloren...

Hoi Meiden,

ff iets heel anders dan zwangeronderwerpen.... kwam er vannacht ineens achter dat ik mijn trouwring niet om had. Ben hem verloren, hij moet van mijn vinger geschoven zijn.. Geen idee waar hij kan zijn en ben er gewoon verdrietig van....

Toch een belangrijk symbolisch sierraad vind ik. Ik ga morgen nog even kijken waar we gisteren  de honden uitgelaten  hebben, ik heb er met mijn nichtje een tijdje op een bankje gezeten, omdat ik niet goed kan lopen en we hebben wat gedronken in een restaurantje, dus ook daar kan ik nog kijken.
Hier in huis wel al gekeken in de wasmachine, de droger, mijn bed etc. maar nergens te vinden, stom he???!!!!

Mijnman zei wel heel lief, als we hem niet terugvinden krijg je een nieuwe van mij... maar ja, voel me er echt rot door...

xx Mick

ps niks dikke vingers dus nog hier...

Joehoeoeoeoeo ik heb em terug!!! Hij lag bij t picknickbankje waar ik zondag met mijn nichtje heb gezeten!!!
Wat een geluk he??!! Ik ben er erg blij mee :)))

hoi ja jammer dat je hem kwijt bent ik ben ook wel eens een ring kwijt je zegt je hebt in de wasmachine gekeken ook bij het rubber ? voor bij de deur dat rubber. je kan hem op bed ook kwijt zijn geraakt dus rond om je bed of onder de dekens. onder je bank kijken als daar wat onder kan komen. en je stofzuiger zak kapot trekken en na pluizen wel vies werkje maar toch hij zal dr maar in zitten. succes ermee

Mickey29 wat een onwijs geluk zeg dat je je trouwring hebt teruggevonden! dat is nou net een sierraad met een hele bijzondere waarde en niet zomaar te vervangen. weet je ook al waarom hij zomaar is afgevallen?

groeten Petra

Hi Pink,

Mijn trouwring was al een tijd te groot. Ik had hem eigenlijk al te ruim gekocht en ben daarna nogal afgevallen. Ik droeg er dus altijd een ring overheen, dan bleef hij goed zitten. Maar nu knelde die kleinere ring inmiddels, dus die heb ik een week of 2 afgedaan en de trouwring bleef goed op z'n plek.
Maar t was koud en ws daardoor minder vocht in mijn vingers, dus zo is ie afgegleden, ik heb er niks van gemerkt.
Nu heb ik hem om mijn ketting gedaan en ga hem, een paar maanden na de bevalling laten verkleinen, want om dat nu te doen.... dan is ie straks alsnog te groot...

Maar nogmaals ben helemaal blij dat ik hem terugheb :)))

Terug
Bovenaan