trucje

Bij wie is de bevalling daadwerkelijk begonnen vlak na een vrijpartij? Ik zit nu op 41 weken en ben het beu. Sex is wel het laatste waar ik aan moet denken, maar als het echt helpt?

Bedankt voor de reacties

Nee heb je ja kun je krijgen!

Ik zou het zeker doen! Wie weet, enne het is geen fabel hoor! In sperma zit een hormoon dat de baarmoedermond week maakt.

Ga er lekker even tegenaan. Laat je man nog maar een keer gaan.

hai meisje,
nou bij mij heeft het wel degelijk gewerkt.
bij de eerste hadden we net gevreeen en toen begonnen bij mij de beginweeen!
het is dus zeker geen fabeltje!!!
nou meis ik hoop dat het bij jou dan ook op gang komt, doei doei

Ik was ook 41 weken,en ik was het zo moe.dus heb ik maar stevige sex gehad en ja hoor.na een heledag met pijn in mijn buik gelopen te hebben begonnen de weeen s nachts.dus ik denk wel dat het help
mvg valeska

Ben nu 32 weken, en krijg nu al een hele dag harde buiken v/h vrijen, vorige zw.sch. ook zo; dus het kan zeker een zetje geven, maar alleen als je kindje en jij er klaar voor zijn.

In sperma schijnen prostagladines te zitten, een stofje dat de baarmoedermond helpt te verweken, gebruiken ze in het zkh ook.

succes!

Ik ben ook over de datum, zijn flink in de weer geweest afgelopen paar dagen, alleen en met zijn tweeen, ik heb wel een tevreden man, maar nog geen weeen hoor. Ik heb dus wel hele harde buiken daarna, en kramp in mijn darmen, maar dat is al weken aan de orde. Reken er maar niet op, en mn gyn gelooft er ook allemaal niet in. Wonderolie wel, zegt ie, maar geeft complicaties (zeeeer ernstige diarree, maar heel vaak met effect!) Ik durf er zelf niet aan, want als ik mag kiezen tussen nu bevallen met 30 hechtingen (meer kans op uitscheuren doordat het zo snel gaat)of nog een paar dagen wachten, dan wacht ik liever. Succes deze laatste week.
P.S. Bij een vriendin van mij werkte de olie ook niet, vandaar dat ik er zelf nog even mee wacht.

Terug
Bovenaan