@ Truckerbabe

Hey :)
Ik heb ivm val en ziekenhuis bezoek 2 februari al een inwendige echo gehad. Was super leuk! Hartje zien bewegen :)

Bij verloskundige doorverwijzing gekregen voor termijn echo. Die ga ik dus lekker pas met 12 weken doen, kunnen we als het goed is veel meer zien ;)

Afspraak was een hoop papierwerk vooral, en erg leerzaam voor trucker. Veel van de info die ze vertelde wist ik al, omdat ik het al gelezen had...

ah dat is goed nieuws, geniet ervan meid.
pff lang wachten nog, ik nog 13 daagjes dan mag ik weer naar mijn kleintje kijken dan ben ik 10 weken.
En moet je zeggen na de mk ben ik bang, dat het weer gebeurt.

liefs nath

Fijn dat toch alles goed is gegaan. Gelukkig zitten die kleintjes goed ingepakt!

Nathalie, ik hoop dat alles goed gaat. Als je een mk hebt gehad, betekend dat niet dat het weer mis gaat. Maar dat heb je vast zelf ook al wel gelezen.
We horen graag meer van je!

13 dagen is dan wel heel lang. Ik kan me voorstellen dat je na mk toch voorzichtiger bent met denken dat alles wel goed gaat.

Maar, femke zegt het ook al: het betekend niks! En voor nu gewoon lekker dromen van september ;)

xx

he meiden, de dagen tikken langzaam voort nog 10 dagen, nog 10 lange dagen. Maar het lijkt wel of ik misselijker wordt dus dat is positief.

Wanneer mag jij femke voor de echo?

Terug
Bovenaan