@Truckerbabe

hey Blossom,

Ik heb een gedeeltelijk gesprek gehad. Dat wil zeggen dat ik niet ALLES heb verteld wat me dwars zat, dit in samenspraak met mijn man.
Het is natuurlijk ook zo, dat je niet op alle slakken zout kunt leggen.
Uiteraard kreeg ik weer op alles dezelfde reacties, ze hadden 101 argumenten om hun gedrag goed te praten. Ik heb (met dank aan jullie wijze raad) uitgelegd dat zij dat wel zo kunnen zien, maar dat Floor onze dochter is. Van de week is ze voor het eerst sinds het gesprek weer geweest. Ik merk dat mijn schoonouders haast overdreven hun best doen om het mij naar mijn zin te maken nu, dus het is wel aangekomen.
De twee belangrijkste dingen die ik ze wilde meegeven was dat WIJ bepalen wat Floor eet en drinkt, en dat we heel goed waarom we haar iets wel of niet laten doen, en dat daar dus ook geen discussie over mogelijk is. Als we tips willen, dan vragen we daar wel om.
Ook hebben we duidelijk laten weten dat als we oppas nodig hebben we daarom wel zullen vragen, en dat ze niet te pas en te onpas oppas hoeven aan te bieden. We snappen dat ze het leuk vinden, maar wij vinden ons eigen kind ook leuk, en mijn ouders, en alle ooms en tantes ook!

liefs,

T

You go girl! Ik vind het een wijs besluit om niet direct alles eruit te gooien, maar je te focussen op de belangrijkste dingen.

En laat ze maar lekker hun best doen voor jou! Dan is het inderdaad aankomen, fijn!

goed gedaan! En remind ze er gewoon aan als het weer dreigt te gaan zoals eerst!!!

Gelukkig neemt mijn schoonmoeder alles aan. Alleen 1 probleempje 1 keer (dus niet zooooo erg) Ik zag vorige week dat de box met voeding bijna leeg was, en vroeg nog extra of ik even thuis wat bij moest halen (Stan ging daar logeren). nee was niet nodig.... ze kwam wel uit. Toen ik hem de volgende dag ging halen kreeg hij net de fles.... ik vond het errrrrg waterig uitzien... melk spoot ook gewoon uit de speen als je fles op de kop hield. Er zat geen kruimeltje voeding meer in de box. Ze heeft dus gewoon eigenlijk te weinig voeding maar wel 180 water gebruikt.... Niet erg goed natuurlijk.... maar het was gelukkig maar 1 keer!

liefs

Terug
Bovenaan