@Trudi

Hoi!

Hoe was het gisteren in het ziekenhuis?
Wilde je wel bellen, maar dacht: je bent nu vast aan het rusten...

Ik hoop dat jullie goed nieuws hebben gekregen, ook vwb de baan en opvang.
Ik hoor van je!

Liefs Monica

Oh ja.... haha wilde nog smsen gister... vergeten...

De echo ging goed. Lukas hield zich lekker rustig dus er kon goed gekeken worden. Het is een vetbult. Niks ernstigs dus. Remco (mijn man voor de lezers die zich dat afvragen ;o)) heeft er een helehoop over zijn hele lichaam. Af en toe komt er weer een nieuwe bij. Op zich heeft ie er geen last van, maar sommige zijn een beetje pijnlijk. Een paar kan je ook zien zitten. Ik vroeg dus ook of het erfelijk was, maar dat wist degene die de echo maakte niet. Dat weet je huisarts wel zei hij.... ik zei maar niet dat ik vrijwel zeker weet dat mijn huisarts dat helemaal niet weet.....
Enfin, als Lukas er last van krijgt of als ie veel groter word (het kan zijn dat de bult met hem mee groeit) en het is een lelijk gezicht dan kan hij weg gehaalt worden. Gelukkig valt het dus alles mee. Al hopen we natuurlijk niet dat hij er zoveel als Remco zal krijgen.
Ben er nu ook 100% van overtuigd dat we een andere huisarts moeten. Zij was er van overtuigd dat het een hemangionoom was en ook al is het minder erg dan een hemangionoom ze heeft toch een fout gemaakt. Het had ook wel erger kunnen zijn. Ben dus echt heel blij dat ik niet ben weg gegaan toen zonder verwijsbrief!
Morgen ga ik naar het consultatieburo om Lukas te wegen en dan zal ik dat meteen even fiksen.

Wat mijn werk betreft. Inprincipe ben ik aangenomen. Ik heb alleen wel gezegd dat ik de baan alleen kan accepteren als ik opvang voor Jasmijn en Lukas heb. Voor Jasmijn dacht ze dat er wel plek zou zijn en voor Lukas zal ze even kijken. Morgen belt ze me daar over terug.
nog even spannend dus....

X

Allemaal goed nieuws dus! Heerlijk dat het niets ernstigs is. Wel vervelend natuurlijk. En nu maar hopen dat er opvangplekken zijn, dan heb je ook nog een baan!

Terug
Bovenaan