@Trudy

Heb ik het goed gelezen op je hyves....
Ben je zwanger?
Hoe gaat het met je?
Ben je de schok al een beetje te boven?
Hoop dat als je aan het idee bent gewend je er van kan genieten de komende maanden....
Jasmijn en Lukas zullen een evt broertje of zusje vast met open armen ontvangen!

Groetjes Roos.

O nee!!Ha ha!Verkeerd gelezen...ik heb een berichtje achtergelaten bij je hyves, vroeg me af hoe het met je gaat...maar volgens mij is het een heeeeel oud berichtje...van je zwangerschap van Lukas...sorry!!!

Wel alles goed met je?
Groetjes Roos.

Hai Roos,

Ben morgen precies 5 weken overtijd.....
Heb al een test gedaan toen ik 2 weken overtijd was en die was negatief. Ik ga vanavond nog een test doen, want het duurt nu toch wel erg lang.
Men zegt dat de menstruatie best nog wat ontregelt kan zijn (Lukas is nog net geen 6 maanden), maar ik was toch alweer 3 of 4 keer normaal ongesteld geweest.
Hoop echt heel erg van harte dat ik niet zwanger ben. We hebben er absoluut GEEN geld voor! Plus dat we net helemaal aan het idee gewent waren dat we compleet zijn.
Het is zo raar dit gevoel van hopen dat je niet zwanger bent.... er zijn toch een heleboel mensen die het graag zouden willen en ik hoop juist dat het niet zo is. Heel dubbel dus....

Liefs Trudi

Jemig, 5 weken overtijd...dat je het volhoud nog geen test te doen, of ben je een beetje bang voor de uitslag..
Snap 't wel hoor...
Ik zag geen reactie meer op je topic dus dacht o help die is misschien wel zwanger en nu een beetj ein tranen, hoe raar dat misschien ook klinkt...

Ik ga enorm voor je hopen dat je niet zwanger bent, maar...merk je iets aan je lichaam?Ik merkte het altijd al na 5 dagen, innesetelingspijn, heeft ook niet iedereen maar na 1 week had ik al last van oververmoeidheid, gevoelige borsten...op 't moment dat ik een test kon doen wist ik het zelf al allang.

Ik duim vanavond voor je!!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan