@truus81/Karlien

A

Anoniem

Guest
Hoi Karlien,
wat een leuke foto in dat Pietenpak. Hahah, geweldig. Hoe kom je daar aan?
Ik had bij de Etos ook wel pietenpakjes gezien, maar dacht dat deze veel te groot waren.
Ik vind Sinterklaas altijd zo'n leuk feest. En het is natuurlijk helemaal speciaal nu voor het  eerst met onze kleine. Niet dat zij dat bewust mee krijgt, maar toch :)
Eerst dacht ik...niet kopen zo'n  pietenpakje...voor wie doe je dat nou? Meer voor jezelf dan voor haar. En hoe vaak heeft ze het nou eigenlijk aan? En volgend jaar past ze het niet meer. En dan zie ik dus ineens die leuke foto van jou dochtertje...!!

Groetjes, Bianca

Hey,

Ja, leuk is dat he? Vorig jaar of twee jaar terug lagen ze bij de C1000. Heb toen goed ingeslagen, ha ha ha. Ook voor mijn nichtje. En dacht bij mezelf, ah, dan heb ik wat liggen, je weet maar nooit. Bovendien werk ik in het onderwijs, dus komt het altijd wel goed van pas.
Het is een pakje voor kinderen vanaf 3 jaar, maar ze kon het al wel aan 't is nog wel flink groot hoor. Zag die bij de etos ook, dat zijn babymaatjes toch? Deze kan ze mooi lang aan en vond het wel grappig. Weet niet of je ze dit jaar ook bij de c1000 kan kopen. Maar volgens mij heeft iedereen die pakjes tegenwoordig wel. Als je een wat groter maatje koopt, kan ze er ook langer mee doen. Ik doe het broekje gewoon over haar eigen broekje heen en het capeje om over de jas, als we volgende week naar de intocht gaan kijken.
Succes met je zoektocht!
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan