tsja en nu

Nou vandaag een baarmoeder foto gehad. Nou nou wat een ellende zeg.. wist wel dat het pijn zou doen ma zo... ze moesten het wel 3x doen want dat klote kupje bleef niet zitten jemig wat een gewroet. En nou kwam er uit dat mijn linker eierstok gedeeltelijk verstopt zit. Dus ik moet waarschijnlijk onder narcose het uitlaten spuiten jeetje zeg:S En ik had 2 weken geleden een samenlevingstest gedaan bij een vervangende arts. Maar dat was 1 dag na mijn eisprong dat was dus niet goed. Nu vertelde mijn gyn dat ze het nog een keer wil doen want waarschijnlijk is het de eerste keer gewoon niet goed geweest. Nou fijn nog maar een keer ach. Dus moet de volgende maand weer bellen. Welkom in de medische molen... Nu maar weer kijken wat ze daarna wil doen eerst zo proberen.. of doorspoelen... iui...
Heeft iemand dit ook een beetje mee gemaakt?
liefs

Hoi Iloontje,

Wat een klote-ervaring zeg. Maar je linker-eierstok zit dus verstopt. Is dat dan dé reden dat de zwangerschap uitbleef? Of kunnen ze dat nog niet met zekerheid zeggen? Wel een spannende tijd dus, want als je doorgespoten bent heb je dus weer meer kans dan je had op een zwangerschap!
Ik hoop voor je dat het doorspuiten gauw mag gebeuren en dat je ook je andere onderzoeken gauw mag afronden. Ik denk dat je daarna wel weer naar huis gestuurd gaat worden om het nog even weer te proberen, niet?
In ieder geval van deze kant heel veel succes in de strijd.

gr. Louise

jah mijn linker kant zit verstopt. Maar de samenlevingstest was ook niet goed. Die doen we weer een keer opnieuw. dus als die ook nog eens niet goed is dan kan het zaad niet in mijn baarmoeder komen dus jah wordt het weer niet wat. Ik moet als ik ongesteld word bellen. En dan op dag 12 ong weer terug komen. ik heb geen idee wat ze dan willen doen. denk dat er dan iets van iui willen doen eigenlijk hoop ik daar wel op. blijf zo door modderen. En daarbij ik slik over 2 maand alweer een half jaar clomid en volgens mij mag je dat niet te lang gebruiken waarom weet ik ook niet precies.

liefs

Bij mij hebben ze het 2 keer gedaan de HSG en toen zei de gyn dat er neits doorheenging, dus alles zat dicht, alleen ivf was onze optie, ik afspr gemaakt met eigen gyn en die zei dat er niets aan de hand was dus een kijkoperatie om alles door te laten spuiten, maar ja tot op heden nog niets. Dis is vorig jaar juni gebeurd, heb 6iuis gehad. Maar ik meot zeggen ik heb nog nooit een samenlevingstest gehad..

Succes.

Welkom in de "fijne"wereld van de samenlevingstesten.......my god, wij hebben er 4 gehad! 3 negatief en de laatste met pijn en moeite "positief". De eerste keer zagen we de lol er nog van in maar die andere 3 keren waren echt K. Dat verplichte trok mijn vriend slecht. Toch vreemd dat ze het bij het ene koppel wel doen en bij het andere niet.

Succes in ieder geval. Met 1 goed werkende eierstok zijn er nog mogelijkheden - blijf hoop houden!

x

Jah wel klote allemaal. Ik hoop toch eigenlijk wel dat ze iui gaan doen. Ben het aanmodderen zo enorm zat!
Maar goed komt vast allemaal goed. Geduld is een schone zaak he:p

liefs

Ook wij hebben 2x samenlevingstest gehad en ook beide negatief.Ze doen het niet in elk zh omdat timing ervan erg moeilijk blijkt te zijn.Je hebt al snel een neg. uitslag als de timing niet op goed moment genomen is.De uitslagen daarvan zijn dus niet echt heel betrouwbaar.
Ook 1x een hsg gehad en die zag er bij ons goed uit.Daarna ook nog een kijkoperatie en ook niks aan de hand.
Tot op heden na 6iui's en 2 ivf's helaas nog niet zwanger.

Gr suusje

Terug
Bovenaan