Tsja

Ik ben ongesteld geworden. Ben er niet zo verdrietig over. Eerder blij dat het weer normaal is, het is 5 weken na de mk en 2 weken na mijn eisprong, die ik dan dus ook vrijwel zeker gevoeld heb. Het lijkt de oude, regelmatige kant op te gaan.
Ik kan weer met een schone lei beginnen, en voor mijn gemoedsrust is het geloof ik ook wel heel lekker. En over 2 weken: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Mijn volgende NOD is dan 22 november.
Liefs!

Marjon

(die nooit had gedacht dat ze op internet zou zetten dat ze ongesteld was geworden :)

Volgens mij voel jij je net zoals ik me vorige week voelde. IK had nl het gevoel van nou, het werkt tenminste nog, nu is het schoon en heb ik (al is het niet mijn eigen keus geweest) netjes een menstuatie gewacht. Wel balen voor je op zich omdat je toch je ei voelde en het dus wel mogelijk zou kunnen zijn. Je lichaam was er blijkbaar nog niet klaar voor.

Nu gaan we (ik ook nl) er gewoon weer tegenaan en hopen op het beste.

Groetjes Po

Hoi Marjon,

Fijn dat je ongi nu is gekomen ik kan niet wacht tot ik dit zelfde mailtje kan plaatsen en 5weken van je miskraam af. Dat lijkt voor mij nog zo'n lange tijd maar ik wed dat die weken ook zo weer voorbij zijn.

Nogmaals fijn voor je dat je nu weer vooruit kunt kijken. 22 november wordt weer een hele spannende dag voor je. Nou we hopen het beste voor je.

Liefs Bibi

Super dat je al ongi bent, je kunt nu echt verder.
Ik ben nog steeds niet ongi en baal er echt van. Wil ook zo graag weer normaal. Ben helemaal bang dat het bij mij niet op gang komt. Nog afwachten dus? Maar super hoor, precies 5 wk erna. Het is bij mij vandaag 5 wk geleden.
Gr. Biate

Terug
Bovenaan