tsss wat een K*T opmerking op mijn hyves van iemand

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Zoals jullie weten hebben we meegedaan aan baby van het jaar verkiezing. Niet gewonnen, wel over de 100 stemmen. Toch stiekum wel leuk hihi

Maar nu had ik dus mijn " vrienden" op hyves ook gevraagd om te stemmen. Krijg ik dit als reactie op mijn blog;

'k begin er niet aan

get a life

sorry hoor, maar ik kan niet zo goed tegen overdreven moeders........

nogmaals sorry.

Die jongen heb ik meteen verwijderd, wat een lul zeg. En het mooie is dat hij via schoolbank.nl pas geleden contact had gezocht en toen ik vertelde hoe het me me ging en dat ik GELUKKIG getrouwd was, nooit meer wat gehoord.... tsss

Zo moest ik effies kwijt.

groetjes Maris

heey maris,

jij hebt die stemmen teminste nog.
samir had er bijna geen 1
zelfs me moeder heeft niet op hem gestemd.
dus ja ik ken ook van die mensen eerst lief doen tegen je en je dan de grond in boren.
laat hem maar lekker heeft die spijt stuurt hij wel sorry.

groetjes saloua

Hey Maris,

ik snap dat je teleurgesteld bent in die jongen. Maar die zijn het niet waard, of gwn jaloers omdat hij niet zo'n mooi kindje heeft als jij
Ik zou hem ook gelijk verwijderd hebben hoor!!
Knap dat Feline toch nog 100 stemmen heeft weten te behalen  Heb ook regelmatig gestemd op haar.

Liefs Debby.

Hoi Saloua,

Ik heb meteen Samir opgezocht en gestemd. Alleen zag ik de foto korrelig en niet scherp, dus kan de hele foto niet goed zien..... :-(
Nu ken ik deze foto van hier op het forum wel, dus ik weet hoe leuk die is, maar anderen kunnen dat niet zien natuurlijk....

liefs Maris

Ha Maris,

Trek je er niets van aan, dat soort mensen zijn gwoon jaloers!

Groetjes Claudia

Hoi Claudia (noemde je gisteren Cojja, wist je echte naam niet meer hihi),

Is ook wel zo, maar om iemand zo af te branden. Laat iedereen in zijn waarde denk ik dan.. Ach hij zoekt t maar lekker uit.

groetjes Maris

hoi Maris,

Wel geweldig dat je hem meteen verwijderd hebt!!!!!!
Omdat hij jou niet in je waarde laat is hij het niet waard om je er druk om te maken,
Volgens mij had hij gewoon een oogje op jou!

Liefs Claudia

hoi Maris,

Wel geweldig dat je hem meteen verwijderd hebt!!!!!!
Omdat hij jou niet in je waarde laat is hij het niet waard om je er druk om te maken,
Volgens mij had hij gewoon een oogje op jou!

Liefs Claudia

Terug
Bovenaan