Tsssss....schandalig gewoon!

Ja, sommige dingen kunnen gewoon echt niet!
Mama is 4 dagen per week thuis. Papa is   dagen per week thuis. Opa en oma komen één enkel dagje in de week oppassen. En wanneer denken jullie dat mevrouwtje zich voor het eerst van haar buik op haar rug rolt????? Juist! Hmpf.... Grrrrrrrrr! Dat is vast haar wraak omdat ik haar niet zo'n lekkere liga geef...
Dus ik leg haar op haar buik in de box, nou, geen beweging te zien. Alleen maar protest, ze wilde liever op schoot. Gelukkig is knuffelen ook heel gezellig!

Haha tis wat hè Evelien.
Ik heb bij het kruitvat liga gevonden vanaf 4 maanden.
Misschien dat je het dan een beetje goed kunt maken bij Esther.
Succes!!!

Groetjes Mikkie.

Hoi Eveline,

ik wilde je nog melden, dat ik bij de Coop ook Liga vanaf 4 maanden gevonden heb. Ik ga er meteen op overstappen. Tja, zul je altijd zien dat ze zich omdraait bij een ander. Niet meer naar opa en oma, dan... Is ook niet helemaal eerlijk. Ik heb trouwens met een oppaskindje gehad dat hij zijn eerste stapjes bij me zette. Ik durfde het niet te vertellen tot zijn ouders het uit me trokken, iedereen zat er al een maand op te wachten en dan doet hij het bij de oppas tijdens het eerste avondje uit van zijn ouders sinds maanden. Ik hoop dat Esther wel begint te kruipen bij jullie.

Groetjes Ilona

Je kunt  de Ligakoeken die jij in huis gaat halen voor je kleintje,  bewaren in de Ligakoeken-bewaardoos.
Ik was deze week op het cb en daar kreeg ik een tijdschrift mee: O-magazine. Daar zit een bon in waarmee je die doos gratis kunt krijgen, voor 2 streepjescode's. Ook kan deze via de site van Liga deze doos bestellen alleen kost die dan 1,90 euro. Ik vind de doos er leuk uitzien en ga die zeker bestellen.

En wie weet kun je je kleintje wel omkopen met die Ligakoeken, en zal ze zich omdraaien als jij met zo'n lekkere koek komt.

Groetjes,

Annemiek

Je beschrijft mijn grootste nachtmerrie  , ha, ha!
De eerste glimlach was al voor oma... Ik zou graag niet meer missen, maar ja, ik denk niet dat het reeel is als ik straks 5 dagen in de week werk (als ik beter ben). Ik denk niet dat Christian naar mij zal luisteren.. ("Denk eraan, je mag alleen in het weekend nieuwe kunstjes doen, ja?")

Groetjes, Karin
Mama van Christian (16 weken)

Terug
Bovenaan