ttoch weer ongi

A

Anoniem

Guest
Hallo lady's

Alweer pech...
Naar 2 dagen van twijfel is het er toch van gekomen. Vanmiddag ongi geworden.
Flink balen dus....

Begin nu toch wel heel onzeker te worden. Al 3 maanden zijn we bezig met de ovulatietesten en nog steeds niks..
Heeft iemand van jullie deze testen ook al een paar keer achter elkaar geprobeerd zonder resultaat??

Voel me op het ogenblik zwaar kl...n.
We zouden vanavond lekker gaan stappen, maar hadden allebei geen zin meer...

Oby

ja meid,
ik heb hetzelde elke keer weer al 8 maanden lang.
je wordt er moedeloos van nietwaar?

liefs claudia

Het is echt weer zo'n teleurstelling he??
Nou ik denk dat we voor de IUI moeten gaan,want vanmorgen had ik een heel klein beetje roze slijm en vanmiddag weer een paar drupjes roze rood.meestal zet het dan met een dag wel door dus gaan we maandag bellen vd behandeling.

helaas,op naar ronde 10
kop op,he?
gr. petra

Hoi Oby,

Echt jammer zeg voor je, snap heeeeel goed hoe je je voelt je hoopt elke keer weer dat het nu wel raak is en ook ik heb al 6 maanden deze cb ovulatietesten gebruikt zonder het juiste resultaat
(6e ronde is nu en op di 10-8 mijn nod)

dus je bent niet de enige!! mocht dit je wat gerust stellen,...shit he?!

Nou meid heel veel succes met dit en kom op he, hopelijk zijn we nu eens aan de beurt met een zwangerschap !!

Liefs: Chili

Bedoel met het juiste resultaat van die cb testen dat ik er wel iets aan heb, zie heel duidelijk een dikke streep dus daar ligt het niet aan deze testen werken prima en ben echt blij met dit extra gebeuren, alleen het zwanger worden is er nog niet uit voortgekomen!

groetjes: Chili

Ik gebruik ze ook. Wij zijn nu 4 maanden bezig voor de tweede en heb deze maand de cb ovu-test gebruikt. De 9e heb ik mijn NOD en ik hoop......
Voor mij werd het wel duidelijk dat ik een vrij late eisprong heb. Mijn cyclus is heel mooi 28 dagen en mijn eisprong rond dag 16/17!
Vergeet niet dat ook al doe je het op precies het juiste moment de kans toch maar iets van 25% is dat het raak is (en als je ouder wordt deze steeds verder afneemt!). Heb je veel aan (NOT), maar wens je heel veel sterkte!
Groet Marjo

Terug
Bovenaan