TUCKERBABE

hallo,
Ik had een vraagje aan jou!
Ik heb eergisteren een miskraam gehad,..heel verdrietig,..donderdag verloor ik bloed.Ik was op 1 dag na 6 weken...een maand daarvoor heb ik ook een miskraam gehad, maar dat was net nadat ik licht positief had getest.
Nou was er weinig meer te zien op de inwendige echo, toen ik bij de verloskundige was, maar voordat ze dus al dat bloed aan dat ding zag,...zei ze dat ik misschien een paar dagen vroeger zwanger zou zijn dan dat ik dacht en dat een paar dagen heel wat uitmaakte voor een inwendige echo.
Heb vrijdag dus bloed moeten afnemen, en kreeg gister de uitslag dat de hcg waarde wel precies op de weken zat hoever ik was.Maar dat was wel een dag later en had die avond enorm veel bloed verloren, dus mijn gedachte was, dat de hcg dan al flink omlaag zou moeten zijn gezakt.....is dat ook zo, of kan het zo zijn dat dat hetzelfde na een dag is met veel bloeding??Ook moet ik volgende week weer bloedprikken of mn hcg enorm is gezakt of dat het verdubbelt is,..waar ik dus niet meer van uit ga...:'(maar stiekum wel hoop:)
Het trare vind ik gewoon van heel het verhaal, dat de vorige miskraam dezelfde dag mijn hcg op 0 stond.En oke ben nu wel verder, maar dan zou het toch logisch zijn dat nu de hcg na een dag minder zou zijn????
Ik hoorde op 'zwanger na miskraam forum, dat jij ook zoiets had meegemaakt, vandaar hee mijn vehaal.
Hoop niet dat je het vervelend vind.
Ik hoor snel van je!
Groetjes nancy( angel5mei)

Sorry, dat ik ook antwoord. Maar weet wel dat als je hcg stijgt je ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap erbij kan hebben. Mij. Overbuurvrouw heeft ook een miskraam gehad, maar tijd later dubbel geklapt van de pijn en bleek dat het een tweeling was en het tweede kindje buitenbaarmoederlijk was. De gynaecoloog verbaasde dit ook, maar het kan dus wel. Hopelijk hoef jij dit niet mee te maken.... Succes met verwerken van deze teleurstelling. Uit ervaring weet ik hoe verdrietig een miskraam is en hoe groot het verlangen is.....

Hey,

vind het niet vervelend hoor.
Ik heb inderdaad ook heel veel bloed verloren. Maar mijn verhaal is wel heel anders dan dat van jou. Mij mij was het bloedverlies namelijk niet spontaan, maar naar aanleiding van pillen die ik kreeg, om de miskraam op te wekken, omdat de echo uitwees dat ik een miskraam had gehad. Die echo was overigens wel ook met 6 weken min 1 dag.
Ik zou als je twijfelt sowieso om een nieuwe echo vragen, zeker ook gezien de reactie van Trui.

Ik heb inmiddels begrepen dat bij 6 weken niet altijd op de echo al een hartje te zien hoeft te zijn. En dat het soms ook niet is wat je verwacht. Meestal krijg je dan later een nieuwe echo, om te controleren hoe het zit.
Dus heb je twijfels, gewoon vragen!

Ik wens je sowieso heel veel sterkte toe, want ik weet inmiddels: je gaat hoe dan ook een moeilijke tijd in. Een miskraam is zwaar kut, maar zwanger blijken nadat je eigenlijk een miskraam hebt gehad, is geestelijk gezien ook enorm heftig.. Ik loop nog steeds bij psych.

Liefs,

T

Hey meis,
Dank je voor de snelle reactie!Het lijkt me idd heel erg K*T!!!Heel moeilijk wat jij allemaal hebt meegemaakt.Ik heb vandaag een clear blue test gedaan, en die gaf NIET ZWANGER aan, ik heb de verloskundige gebeld om te vragen of woensdag nog nodig was, het bloedprikken, maar moet gewoon bloedprikken en 27 april wilde ze me zien voor een nieuwe echo en hoe en wat,...dit is de tweede keer in 2,5 mand!Ik heb 3 gezonde kinderen en je gaat daar na niet vanuit en dan ineens na 6 jaar lukt het gewoon niet.Je gaat aan jezelf twijfelen, maar ja,..kan misschien ook zo zijn dat het aan die spiraal heeft gelegen.ben dus erg benieuwd.Nog wel flink steken aan de kant van mn eierstokken.Weet niet of dat daarzo is,..hoop dat alles nog intakt blijft!Sterkte meis hoop dat je veel kan praten met je psych!Liefs nance

Terug
Bovenaan