Tuigje TrippTrapp

<p>Voor de tripp trapp wil ik graag een tuigje bestellen, maar vroeg me af of het tuigje van tripp trapp zelf ook geschikt is voor de oude versie van de stoel (van voor 2003). En ook of er mensen zijn die ervaring hebben met universele tuigjes.</p><p>Dochterlief staat nu geregeld op tafel te dansen...</p>

Ik zou een ander tuigje bestellen. Hier één via Bol.com die echt prima is. Het tuigje van trip trap kost €35, belachelijk veel geld voor een tuigje. Het is maar een stukje touw uiteindelijk

Ik zou een ander tuigje bestellen. Hier één via Bol.com die echt prima is. Het tuigje van trip trap kost €35, belachelijk veel geld voor een tuigje. Het is maar een stukje touw uiteindelijk

Wij hebben gewoon een universele van de prenatal van 8 euro ofzo. Hij werkt prima en ook wij hebben een kind wat zelf uit zijn triptrapp klom en boven op de tafel zat.

Dank voor de tip, ik fiets morgen naar prenatal! Hoopte dit al, want inderdaad heel veel geld voor niet veel bijzonders. Heb wel het zielige gevoel dat mijn dochter en ik vanaf morgen geen vrienden meer zijn.. 

Tuigje is prima te gebruiken op de oude modellen. Ik heb hem via marktplaats gekocht. Scheelde een hoop

Ik heb ook het tuigje via marktplaats gekocht, handig in gebruik en past ook op oud model tripptrapp (die ik ook op marktplaats heb gekocht haha).

Terug
Bovenaan