Tuinbroek

Humor. Tjerk heeft van zijn papa een tuinbroek gekregen. Staat hem hartstikke leuk en stoer. Hij heeft er alleen zelf wat probleempjes mee. Hij kan er namelijk niet zo goed mee kruipen. Dan zit hij er aan te plukken en begint te brommen tegen mij. Hahaahahaha. Wat blijven het toch heerlijke bengels. Ik vind het wel handig nu die tuinbroek. Meneer denkt er anders over en begint met zijn vingertje te zwaaien (pas er op) en op boze toon buhdushd heheeh dhdh te roepen naar me. (vertaling weet ik nog niet, maar zal vast zijn, trek die stomme broek uit bij me)

Moet er zo om lachen dat ik het even kwijt moest.

Mijn jongens hebben ook vaker een tuinbroek aangehad, heb nooit problemen gehad met kruipen!

Nu wel met mn meisje met sommige jurkjes, dan komt haar knie op de binnenkant en kan ze niet verder,,haha

had ilse laatst een jurk aan gedaan wat wat lang was en toen kon ze niet kruipen ze was niet te genieten kwam er toen achter dat het die jurk was
toen die uit was ging het weer goed. haha

@mj dan waren jou jongens handiger ermee als dat kereltje van mij hahahah.

Maar hij heeft hem nu ook pas voor de 3e keer aan. Hij zit er steeds aan te trekken. Maar zijn gewone broekjes trekt hij ook uit als hij de kans krijgt. En dan gaat ie met zijn handjes op zijn knietjes zitten slaan. Kan niet wachten tot de korte broeken aan kunnen. Heerlijk met die dikke knietjes er onderuit.

Hahahha... wat een schatje!!!
MAM!!! ik wil em niet aan!!!

ik vind tuinbroeken ook zo enorm schattig!!! Jorn heeft er geen problemen mee om dan te kruipen hoor..

Terug
Bovenaan