Tuinieren een hobby?

he bah, neeeee!!

vraag maar aan Pauline

als we gaan verhuizen, krijgen we hopelijk een tuin waar al tegels in liggen

zijn er mensen die het wel leuk vinden??

Jenneke

Tuinieren..........euh nee.

Vind een tuin best mooi, maar krijg altijd een mega last van mijn rug
als ik bezig ben...en dan ben ik 3/4 dagen onder de pannen.
Dus mij zie je niet in een tuintje onkruid wieden. (vind het niet
echt vreselijk,maar ja die rug.....:(   )

Zijn net verhuisd.....een erg leuke tuin...leuke klinkers achter......

en voor stukje gras van 3 bij 3 en de rest is betegeld.Joepie

Mijn man wil dat kleine stukje nog wel als tuintje ombouwen.
Van mij hoeft het niet zo.

gr diana

Mijn man en ik hebben de afspraak ... ik doe binnen en hij buiten (uitzonderingen daar gelaten)   wat ben ik blij dat de auto en tuin buiten zijn

Liefs sandra

Ik dénk altijd dat ik het heel leuk vind........... totdat ik weer een uur op m'n knieen onkruid tussen de borders uit zit te halen, blaadjes van de oprit moet vegen, appels moet rapen (maar dat duurt maar een week of wat haha). Nee hoor, ik zit er wel graag: ligstoel, kopje koffie en de krant en later op de dag: glaasje rosé, beetje bbq-en en tot laat buiten zitten.

Laat de zomer maar komen, maar het werk laat ik wel aan een ander over (huh.... wie dan)

Groetjes
Susan

Lang leven mn zwager hahaha (hij heeft een tuincentrum)
Dus een onderhoudsarme tuin kan zo geregeld worden. Helemaal vrij van onderhoud is het nooit, maar das niet zo erg

En ik dacht; vraag maar aan pauline?? Maar er zijn meer hondjes die vicky heten he ihhi

ja hier dus een. Vooral snoeien en het grotere poot en verpootwerk...zalig!! Plannen maken van wat gaan we ermee doen.... Maar ik moet erbij zeggen dat ik hou van een spontane natuurlijke tuin. Alles moet in elkaar overvloeien, maar toch gecultiveerd zijn. Het snoeien van de buxushaag....... ach dat valt ook nog wel mee, maar het bij elkaar harken en dan wegbrengen vind ik weer iets minder. En er gewoon in zitten of liggen vind ik ook helemaal fijn natuurlijk.

Heb net vandaag alles een beetje opgefleurt, paar manden met lavendel naar buiten. Grote potten met gele viooltjes, krokussen narcissen.... heerlijk. In maart wordt het gazon weer bijgewerkt en ik zit nu te bedenken wat ik in de kas kan zaaien...jawel een echte kas en niet zo'n kleintje hoor....daar staan elk jaar tomaten en komkommers in. leuk!!

hier een tuinfan dus.

Ik vind het wel lekker om in de tuin bezig te zijn eigenlijk.
Nu hebben we niet zo'n hele grote tuin dus het werk is te overzien.
Meestal doe ik de tuin,als ik er aan moet beginnen heb ik er de balen van,maar eenmaal bezig vind ik het heerlijk.
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan