Tuitbeker gehannes.. Tips gevraagd!!

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Kay heeft al een ruime tijd een tuitbeker met een siliconen "tuitbeker" speen. Deze was om de overgang naar de harde tuitbeker te vergemakkelijke..

Nu heeft hij sinds een week de tuitbeker van Avent, met harde kunstof tuit, maar wat is dat een lekkend kreng zeg!! Dat gaatje in die rand sproeit nog harder dan de fontijn in mijn vijvertje haha!!

Ook heeft hij al een paar keer met het plastic tegen zijn tandjes gebutst en nu vertikt hij het om er nog uit te drinken hahaha.. En maar die beker wegduwen, hoofd wegdraaien.. je zou denken geen dorst.. Maar deed net na wat daagjes weer eens wat in de oude tuitbeker en hij drinkt alsof hij de hele dag nog niks had gehad.

Hij vind die tuitbeker, wat een rib uit mij  lijf was, na een weekje  proberen dus helemaal niks.. Ik bewaar hem gewoon voor wat later.

Ik ga dus maar weer op zoek naar een niet lekkende tuitbeker mét greepjes en dop. Misschien een met zo'n rietje..
In ieder geval een die Kay's ondertanden heel laat hahaha..

Heeft iemand een aanrader? Tell me!!

Esmé mv Kay

Wat ben ik blij dat ik dus   niet de enige mama ben die veel geld heeft uitgegeven aan zo'n vreselijk lekkende tuitbeker van Avent. Wat een vreselijke rotzooi is dat zeg !! Maar achteraf gezien wist ik het ook wel, want toen wij begonnen met de tuit bij Jorick had ik natuurlijk ook al Avent gekocht met groene tuit en deze lekte ook. En ik dacht toen dat het aan mij lag. Maar gelukkig er is nog iemand die er problemen mee heeft.

Ik heb nu de tuitbeker van Tommee Tippee(ofzo iets) bij de Etos, deze was € 2,- goedkoper dan Avent. Deze lekt niet, kan in de vaatwasser, zachte tuit. En hij drink heerlijk als ik naar het snuitje van Milan kijk. Deze tuitbeker kun je later als gewone beker gebruiken omdat er geen schroefrand op zit. Ook heb ik een tuitbeker van de Hema, maar die moet je af en toe zelf vacuum zuigen, en dat vergeet deze moeder weleens en dan is het lekken   geblazen.

Ik hoop dat je snel een fijne tuitbeker voor je ventje vind.

Jolanda

Hier nog zo'n gek die een fortuin aan Avent tuitbekers en flessen heeft liggen, kan bijna een winkel beginnen!

Ik heb vanmiddag van Nuby (of zo iets) een beker met zo'n anti-lek rietje gekocht, omdat Lyanne ook graag uit een pakje drinkt. Het voordeel vandeze beker is,dat ze er ook gewoon zittend uit kan drinken, bij die stomme tuit-bekers moest ze d'r hoofdje naar achteren doen en de beker omhoog, maar dat snapte ze natuulijk niet. Nu kan ze lekker zelf drinken en ze vindt het leuk en heerlijk! O'ja, en hij is ECHT anti-lek. En die van Avent idd niet!

Succes met het zoeken naar de perfecte beker!!

nou ik dacht dus dat ik iets verkeerd deed bij die Avent beker
hij ligt lekker in de hand voor Annique maar dat ding ( dat gaatje idd in de tuit) die lekt als een tierelier , met t gevolg Annique met volle neusgaten haha
hier drinkt ze ook wel aardig uit een gewone tuitbeker, dus dat hou ik er eerst maar in.
maar je geeft een fortuin uit .. je denkt Avent zal wel goed zijn? NOT!!
liefs sandra

wij gebruiken de tuitbekertjes die in de doos van
de babydump zaten het is geen antilek maar de tuit zit
dicht op de rand dan hoeven ze de beker niet zo ver achterover
te houden ik heb ook de avent maar daar kan Lorenzo
niet mee overweg en ik vind hem ook niet zo geweldig
ook gebruiken we de beker met rietje van de nuby
dat gaat ook goed

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi Bianca,

Ik hoor dus meer goede verhalen over de tuit van de babydumpdoos. Maar het grappige is dat ik die doos ook gehaald heb, maar er zat bij mij dus geen tuitbeker in. En als ik al die verhalen zo lees, baal ik daar dus echt stevig van !!

misschien hebben ze ze nog los in de schappen ofzo  

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik heb nooit iets van Avent gekocht en dacht, laat ik het proberen. Wist dus gelijk waarom ik eerder ook al niet op dat merk verkikkerd was. Die 123 fles was ook al zo'n prul..

Die vorige tuitbeker was ook van Nuby en dat is écht een wereld beker!! Maar heb van dat merk nog geen opvolger gevonden.. Dus ga even op hun site kijken..

Jorick, lijkt ideaal die tuitbeker van je! Daar ga ik eens voor kijken!!

Thx,

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan