Tuitbeker

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik vroeg mij af met welke beker je het beste kan beginnen, ik zie tuitbekers met zachte tuit voorbij komen, gewone tuitbekers, bekers waar ze niet uit kunnen smeren. Help?! Mijn dochter is 7,5 maand.</p><p>Groetjes</p>

Dan zou je een tuitbeker met zachte tuit kunnen nemen. Daar komt ook al wat uit als ze er een beetje op bijt. Bij de harde tuit moet ze echt kunnen zuigen, dat lukt meestal vanaf een maand of 9. Ipv een tuitbeker kun je ook een 360 graden beker nemen. Die van munchkin vind ik een fijne. 
Voor welke je ook kiest je dochter zal het waarschijnlijk niet meteen snappen hoe het werkt, maar meestal hebben ze het snel genoeg door. 

Munchkin beker!
Wij hebben ook 2 tuitbekers, zachte en harde, maar er wordt zo veel mee geknoeid!
Munchkin beker gaat perfect! Beter voor de spraak en mond ontwikkeling

Ik heb een nuby tuitbeker 6m+ van kruidvat met zachte tuit (lijkt gewoon op een fles!) Ideaal ding!!! Mijn beide dochters dronken hier al snel heel goed uit.
Rond de 1.5 jaar overgestapt op een munchkin 360. Maae voor een baby vind ik dat echt nog veel gepruts! 
Rietjesbeker raad ik je af. Ze drinken er vaak ook wel snel goed uit, maar ze leren dan niet de beker omhoog te doen zoals bij een normale beker en dat moet je op oudere leeftijd dan weer aanleren...

Mijn dochter is 8 maand en die 360 beker snapt ze echt nog niet. Ik geef soms water met een gewone beker zonder deksel. Nu ook een tuitbeker. Ze snapt steeds beter dat het hoofd achterover moet en ze iets moet zuigen om er wat uit te krijgen!

Terug
Bovenaan