Tuitbeker

Hoi allemaal,

Ik wil graag weten of jullie kindjes al uit een tuitbeker/antilekbeker (beginnen te) drinken? Wanneer zijn jullie ermee begonnen en wat kan je het beste kopen; een (goedkope) tuitbeker, een tuitbeker van Avent (heb Avent flessen) of een Avent tuit voor op de fles? Hij drinkt melk en diksap met speen 2 van Avent en hij kan al goed het flesje diksap vasthouden. Dat is het kleine flesje van 125cc. Doen jullie ook de melk in de beker of alleen het sapje?

Ik ben benieuwd!

groetjes Patricia
 
Mijn zoontje is 9 maanden en drinkt vanaf 5 maanden zijn sapjes uit een Avent flesje met een zacht tuitje met anti-lek.Hij krijgt borstvoeding dus op het moment krijgt hij alleen sap,water of thee uit de beker.In het begin was de zuigtechniek wel even wennen.Gewoon elke dag even oefenen en dan lukt het vanzelf wel een keer.Heb verder geen ervaring met andere merken tuitbekers.
 
Hoi Patricia,

Mijn dochter wil echt met geen mogelijkheid een tuitbeker. Ze is nu 7 maanden. Heb ook melk geprobeerd te geven, ook niet. We proberen het elke keer maar weer even.
Ik heb verschillende; die van Avent, alleen het tuutje op de fles en goedkope. Bij ons maakt het nog neit uit. Ze wil er alleen maar mee spelen en gooien.

Veel succes!!
 
hoi hoi,
ik heb mijn dochterje vanaf een mnd of 4 uit een avant antielek beker laten drinken,binnen een week kon ze hem zelf vasthouden,erg leuk gezicht.
ik moet zeggen dat ze wel een drinker was/is.
melk bij het brood geeft ik nog wel steeds uit een gewoon difrax flesje,die houdt ze dus nu ook zelf vast,ik heb erg goede ervaringen met de anti lek bekers van avant,en je kan alles erweer los bijkopen ook zeker makkelijk want hij valt nogal eens,succes ermee en met de kleine
 
Terug
Bovenaan