Tuitbeker!

He meiden,

Ik vroeg me vroeg me af of er al meer kindjes uit een tuitbeker drinken?
Ik had er 1 van nuby en dat leek wel goed maar later wilde die hem echt niet meer. Zelf vermoed ik doordat die tuit wat weg heeft van een brede halsspeen en die wil ie ook niet....
Nou goed geeft niet er zijn er genoeg, nu vroeg ik me af welke jullie gebruiken of gaan gebruiken.
Hoor ook veel over avent en born free.
Een gewone beker vind ik nog niks op deze leeftijd dus daar wacht ik nog ff mee......

verder dinsdag weer naar het cb......maar het gaat zo goed meneer heeft nog maar 1 fles en drinkt 's middags bij zijn boterham gewone melk en 's avonds voor hij naar bed gaat ook een beetje gewone melk gewoon lekker voor het knusse.
Hij eet met de pot mee van stampot tot rode kool, begint te tijgeren, kan zich goed vermaken met zijn blokken en kan goed zitten.
Houd van kiekeboe en kan zomaar de slappe lach hebben nou wat willen we nog meer zo trots op mijn ventje!

liefs louise

De tuitbeker hebben we zo'n beetje overgeslagen. Hij heeft er met de 4 maanden een paar weken uitgedronken en hij drinkt nu zijn water, thee of roosvicee uit een gewone beker. Dus of dat nu te vroeg is? Hier doen we dat al een maand of twee en heb weinig geknoei gehad. Zelf doen zit er dan nog niet in. Maar hij houdt de ene kant vast en ik de andere. Er is nog niks gesneuveld van servies.

Alicia drinkt uit een mepal tuitbeker. Te koop bij blokker. Ze drinkt er zelf uit en gooit hem op de grond als ze niet meer wilt. Omdat dit een harde beker is kan dat geen kwaad.

Maar meestal drinkt ze uit een gewone beker...

@supertje er word geadviseert om vanaf 8maanden uit een beker te drinken ivm drinkfles carries die ook in de tuit beker zitten

hier wel een tuitbeker.en jorn weet ook hoe he tmoet, maar krijgt er nikst uit. heeft niet in de gaten dat hij eraan moet zuigen.

jorn drinkt geregeld uit een gewone beker. ik help dan wel. want anders zit alles eronder. maar kan het ook wel heel goed.

Terug
Bovenaan